The news is by your side.

Advertisement

دریائے سندھ میں گڈو کے مقام پر پانی کی سطح مسلسل بلند

سکھر: دریائے سندھ میں گڈو کے مقام پر پانی کی سطح مسلسل بلند ہورہی ہیں، تین لاکھ چھیاسٹھ ہزار کا درمیانی درجے کا ریلہ گزر رہا ہے۔ جبکہ کشمور، گھوٹکی اور اوباڑو کے کچے کے کئی دیہات ڈوب گئے ہیں۔

دریائے سندھ میں گڈو کے مقام پر پانی کی سطح مسلسل بلند ہورہی ہیں، اس وقت گڈو سے چھیالیس کلو میٹر دور کشمور سے تین لاکھ چھیاسٹھ ہزار کے قریب درمیانی درجے کا سیلاب گزر رہاہے، ضلع کشمور میں نو بند حساس قرار دیئے گئے ہیں۔ جن میں اولڈ توڑی بند پر وزیرِاعلٰی کی وراننگ کے باوجود کام مکمل نہیں کیا جاسکا۔

کشمور کے کچے کے ایک سو اٹھاسی دیہات اب تک دریا کی نذر ہوچکے ہیں، کشمور سے اکانوے کلومیٹر دور جنوب مغرب میں واقع ضلع گھوٹکی میں آنے والے سیلاب نے اب تک سترہ کے قریب دیہات تباہ کردیئے ہیں۔ انتالیس ہزار ایکڑ پر پھیلی فصلیں پانی میں بہہ گئیں ہیں جبکہ سات ہزار سے زائد افراد متاثر ہوئے ہیں۔

ادھر اوباڑو کے کچے کے کئی دیہات میں سیلاب نے تباہی مچادی جبکہ مزید چار سو دیہات کو خطرہ ظاہر کیا جارہا ہے، اس وقت کوٹری بیراج میں دریائے سندھ جامشورو کے مقام پر اپ اسٹریم میں بیاسی ہزار چار سو کیوسک پانی جبکہ ڈاؤن اسٹریم میں چوالیس ہزارسات سو پچاسی کیوسک پانی کا ریلہ گزر رہا ہے ۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں