The news is by your side.

Advertisement

سینیٹ کا اجلاس : فوری انصاف کی فراہمی کیلئے کمیٹی کا قیام

اسلام آباد : ملک بھر میں فوری اور سستے انصاف کی فراہمی کیلئے پورے سینیٹ پر مشتمل کمیٹی قائم کردی گئی ہے جو تین ماہ میں سفارشات تیار کرے گی۔

سینیٹ نے چئیرمین رضا ربانی کی صدارت میں آج ہونے والے اجلاس میں کمیٹی کے قیام کی منظوری دے دی، اسرائیلی جیلوں میں قید بارہ پاکستانیوں کے حوالے سے شاہی سید کے توجہ دلاؤ نوٹس پر مشیر خارجہ سرتاج عزیز نے ایوان کو بتایا کہ انہوں نے واشنگٹن ، اردان اور اقوام متحدہ سے رابطہ کیا ہے جس کا تاحال کوئی جواب نہیں ملا۔

سول ایوی ایشن اتھارٹی کے صدر دفتر کو کراچی سے اسلام آباد منتقل کرنے کے متعلق سعید غنی کے توجہ دلاؤ نوٹس پر وفاقی وزیر شیخ آفتاب نے بتایا کہ دفتر کی منتقلی زیر غور ہے تاہم ابھی تک فیصلہ نہیں ہوا۔

اعتزاز احسن نے ایزیکٹ کمپنی کی طرف سے جعلی ڈگریوں کے اجراء کی خبر کی طرف ایوان کی توجہ دلاتے ہوئے کہا کہ جہاں کوئی برائی ہوتی ہے وہاں پاکستان کا نام آتا ہے۔ اس خبر کا نوٹس لیا جانا چاہیئے ۔

چیئرمین نے یہ معاملہ متعلقہ کمیٹی کے سپرد کردیا چئیرمین نے کے پی کے سے تعلق رکھنے والے سرکاری ملازمین کیخلاف مقدمہ کے اندراج کی رپورٹ ایوان میں پیش کرنے کی ہدایت کی ۔

راجہ ظفر الحق نے بتایا کہ رمضان میں سحروافطار کا ایک ہی وقت مقرر کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے اور متعلقہ وزارت اس پر کام کررہی ہے ، سینٹ کا اجلاس کل دوپہر ڈھائی بجے دوبارہ ہو گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں