شاہ عبداللہ بن عبدالعزیزکے انتقال پراہم شخصیات کا اظہارافسوس -
The news is by your side.

Advertisement

شاہ عبداللہ بن عبدالعزیزکے انتقال پراہم شخصیات کا اظہارافسوس

اسلام آباد: صدر ممنون حسین اور وزیراعظم سمیت دیگر سیاسی رہنماؤں نے سعودی فرمانرواشاہ عبداللہ بن عبدالعزیز کے انتقال پر گہرے دکھ کا اظہار کیا ہے۔وزیراعظم نواز شریف اور شہباز شریف جنازے میں شرکت کیلئے سعودی عرب روانہ ہوگئے۔

سعودی فرمانروا شاہ عبداللہ بن عبدالعزیز کے انتقال پر صدر ممنون حسین نے اظہار تعزیت کیا ہے اور کہا ہے کہ شاہ عبداللہ کاانتقال امت مسلمہ کےلیےناقابل تلافی نقصان ہے۔

وزیر اعظم نواز شریف نے کہا کہ پاکستانیوں کے دلوں میں شاہ عبداللہ کاخاص مقام تھا۔اسپیکر اور ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی شہلا رضا نے شاہ عبداللہ کے انتقال پرافسوس کا اظہار کیا ہے۔

ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نےبھی اظہار افسوس کرتے ہوئے سعودی شاہی خاندان سےاظہارتعزیت کیا ہے۔عمران خان اور طاہر القادری نے بھی خادم حرمین شریفین کی رحلت پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔

پیپلز پارٹی کی رہنما فریال تالپور نے بھی سعودی فرمانروا کی رحلت پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد اورگورنر خیبرپختونخوا سردار مہتاب نے کا کہنا ہے شاہ عبداللہ کی وفات سے پاکستان بہترین دوست سے محروم ہوگیا،وزیر اعلیٰ پنجاب نے بھی خادم حرمین شریفین کے انتقال ہر گہرے دکھ کا اظہار کیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں