site
stats
انقلاب مارچ

فنڈنگ کاالزام لگانے والے امریکہ اور برطانیہ کے سفیروں سے احتجاج کیوں نہیں کرتے، طاہرالقادری

اسلام آباد :  طاہرالقادری نے کہا کہ قومی خزانہ تعلیم کےبجائےحکمرانوں کی عیاشیوں پرخرچ ہورہاہے، ہم پرغیرملکی فنڈنگ کا الزام لگنے والے امریکہ اور برطانیہ کے سفیر کو طلب کرکے احتجاج کیوں نہیں کرتے۔

اسلام آباد میں انقلاب مارچ کے دھرنے سے خطاب میں پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹرعلامہ طاہرالقادری کا کہنا تھا کہ نوازشریف قومی ایئرلائن کےہوٹل کےبجائےآٹھ لاکھ یومیہ پرمہنگے ترین ہوٹل میں کیوں ٹہرے، بارک اوبامہ نے زیارت کا موقع نہیں دیا تو کوئی بات نہیں،صرف ان سے ملنے کے لئے نواز شریف امریکہ کے مہنگے ترین ہوٹل میں قیام پزیر ہوئے ہیں، ایسی چیزوں سے قوم کا وقار نیچے آتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ دھرنے پر فنڈنگ کا الزام لگانے والوں کو چیلنج کرتا ہوں کہ میدان میں آجائیں اگر الزام ثابت ہوجائے تو مجھے سزا دی جائے،انہوں نے کہا کہ ایک قانون بنایاجائے جس نے بھی کبھی بھی فنڈنگ لی ہو اُسے سزائے موت دی جائے ۔

طاہرالقادری کا کہنا تھا کہ کہا جا رہا ہے دھرنے کے پیچھےسی آئی اے اور ایم آئی 6 کا ہاتھ ہے وہ فنڈنگ کر رہے ہیں ، میں دوبارہ ان لوگوں کو چیلنج کرتا ہوں، سی آئی اے اور ایم آئی 6 کی سپوٹ کا الزام لگانے والوں اگر سی آئی اے کا ہاتھ ہے تو ثابت کرو اور مجھے سزا موت دے دو ۔

انہوں نے کہا کہ یہ ٹھوکا ٹھاکی کیاہے اگر مجھ سے بات کرنی ہے تو لوہار کی طرح بات کرو، امریکی سفیر کو طلب کرو اورثابت کرو اوراگر ایسا نہیں کرسکتے تو تمہیں کوئی حق نہیں پہنچتا کہ الزام لگاو، الزام تراشی کی سزا اسلام میں 80 کوڑے ہیں، اگر الزام ثابت نہ کرسکو تو انقلابی دھرنے میں آوٗ ہم تمیں 80 کوڑے لگاتے ہیں۔

طاہرالقادری نے کہا کہ ماڈل ٹاون شہداء کے لواحیقین کو ڈرایا دھمکایا جارہا ہے، ازبکستان کے صدر کی بیٹی پر کرپشن کا الزام ہے،ازباکستان میں کوئی اپوزیشن نہیں ہے اس کے باوجود وہاں کی پولیس نے صدر کی بیٹی کو نظربندکرلیا ہے اورموجودہ صدر اپنی بیٹی کوچھڑا نہیں سکتا ۔

انہوں نے کہا کہ انقلاب مارچ کا مقصد بھی یہی ہے کہ یہ ملک انسانی حقوق کا نمونہ پیش کرے یہ غریبوں کی جنگ ہے تاکہ بھوکوں کو کھانا ملے، سب کو تعلیم ، علاج اور روزگار ملے، غریب امیر سب کے لئے قانون برابر ہونا چایئےدیگر ممالک تعلیم میں اوپر چلے گئے پاکستانیوں کا کیا قصور ہے ؟ ملک میں دور دور تک کرپشن پھیلی ہوئی ہے، حکمران جھوٹے اعداد و شمار سے قوم کو گمراہ کرتے ہیں ۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top