The news is by your side.

Advertisement

لاہورائیرپورٹ کا مرکزی رن وے تیسرے روز بھی نہ کھل سکا

لاہور: ائیرپورٹ کا مرکزی رن وے تیسرے روز بھی نہ کھل سکا، پھسلے والے طیارے کو ہٹانے کا کام سست روی سے جاری ہے۔

ترجمان سول ایوی ایشن کے مطابق نجی ایئر لائن کے طیارے کو کچے سے تو نکال لیا گیا لیکن طیارہ اب بھی رن وے پر خراب حالت میں کھڑا ہے، طیارے کو گاڑیوں کی مدد سے احتیاط سے کھینچا جائے گا۔

ترجمان کا کہنا ہے کہ کچھ دیر میں طیارے کو ہینگر میں پہنچا کر رن وے کو کلیئر کردیا جائے گا۔

لاہور ائیر پورٹ کا مرکزی رن وے تیسرے روز بھی نہ کھل سکا، بڑے طیارے چھوٹے رن وے پر اتارنے سے انکار کردیا گیا ہے، مرکزی رن وے بند ہونے سے پروازیں تاخیر کا شکار ہورہی ہیں۔

واضح رہے کہ کچھ روز قبل علامہ اقبال انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر شاہین ایئرلائن کے طیارے ایک ہی روز میں دو حادثوں کا شکار ہوئے تھے، خوش قسمتی سے دونوں طیاروں کے مسافر محفوظ رہے۔

شاہین ائیرلائن کی کراچی سے آنے والی پرواز این ایل ون فور ایٹ کے طیارے کا لینڈنگ کے دوران فرنٹ ایکسل ٹوٹ گیا، جس کے باعث طیارے کو کریش لینڈنگ کرنا پڑی، واقعے میں طیارے کے دو ٹائر بھی متاثر ہوئے تاہم کریش لینڈنگ کے دوران طیارے میں موجود تمام مسافر محفوظ رہے۔

دوسرا واقعہ شاہین ایئرلائن کا ایک اور کراچی سے آنے والا بوئنگ سیون تھری سیون طیارہ لینڈنگ کے دوران کچے میں اتر گیا، جس کے باعث لاہور ایئرپورٹ کے مرکزی رن وے کو بند کردیا گیا تھا اور متبادل رن وے سے پروازوں کا سلسلہ شروع کیا گیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں