The news is by your side.

Advertisement

بھارتی بزنس مین کی انٹرویو کے لیے آئی خاتون کو ہراساں کرنے کی کوشش

دبئی: متحدہ عرب امارات میں ایک بھارتی نژادبزنس مین پر الزام عائد کیا گیا ہے کہ اس نے انٹرویو کے لیے آئی خاتون کے ہراساں کرنے کی کوشش کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق فلپائنی نژاد خاتون نے الزام عائد کیا ہے کہ وہ رواں سال کے آغاز میں مذکورہ بالا بھارتی بزنس مین کے دفتر میں ملازمت کےلیے انٹرویو دینے کے لیے گئی تھی جہاں اس شخص نے اسے ہراساں کیا اور جنسی استحصال کرنے کی کوشش کی ۔

فلپائنی خاتون کے مطابق45 سالہ بزنس مین نے اس کی صلاحیتیں جانچنے کے لیے اسے کافی بنانے کے لیے کہا اور جیسے ہی وہ کافی بنانے لگی‘ اس شخص نے اسے پیچھے سے آکر دبوچ لیا اور زبردستی کرنے کی کوشش کی ‘ خاتون کے شور مچانے پر بزنس مین نے اسے جانے دیا۔ باہر جاکر خاتون نے واقعے کی اطلا ع پولیس کو دی جس پر اسے مقامی اسٹیشن طلب کرلیا گیا۔

عدالت میں پیش کیے جانے پر وکیلِ استغاثہ نے اس پر خاتون کو ہراساں کرنے کا الزام عائد کیا ‘ جس کے جواب میں مذکورہ شخص کا کہنا تھا کہ اسے قصور وار نہ سمجھا جائے۔

دوسری جانب پولیس نے عدالت میں داخل کردہ بیان میں کہا ہے کہ مذکورہ شخص نے اعتراف کیا تھا کہ ’’وہ شیطان کے زیرِ اثر آگیا تھا اور اس سے یہ برا فعل سرزد ہوا ہے‘‘۔ اس نے درخواست واپس لینے کے بدلے متاثرہ خاتون کو اپنی کمپنی میں نوکری کی پیشکش بھی کی تھی ‘ جسے خاتون نے رد کردیا تھا۔

عدالت نے مقدمے کی مزید سماعت کرنے کا فیصلہ کیا ہے کہ کہ لہذا فی الحال سماعت جاری رہے گی‘ فیصلہ بعد میں سنایا جائے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں