کانگو میں پولیس نے مبینہ آپریشن میں 51 افراد مار دیئے، ہیومن رائٹس واچ -
The news is by your side.

Advertisement

کانگو میں پولیس نے مبینہ آپریشن میں 51 افراد مار دیئے، ہیومن رائٹس واچ

کنشاسا: ہیومن رائٹس واچ کی ایک رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ جمہوریہ کانگو نے پولیس کے ذریعے سے اپنے مخالفین کو قتل کرنا شروع کردیا ہے اور حالیہ واقعے میں 51افراد کو قتل کردیا گیا ہے اور33افراد لاپتہ ہیں۔

تحقیقاتی رپورٹ میں مزید بتایا گیا ہے کہ کانگو کی حکومت کی جانب سے گزشتہ نومبر میں جرائم پیشہ افراد کے خلاف کریک ڈان شروع کیا تھا تاہم جرائم پیشہ افراد کی آڑ میں آپریشن کے ذریعے حکومت اپنے مخالفین کو قتل کررہی ہے۔

رپورٹ میں بتائےگئے واقعے کے حوالے سے کانگو کی حکومت نے ناتو تصدیق کی ہے اور نہ ہی تردید جبکہ حکومتہ عہدیداروں نے کسی قسم کا تبصرہ کر نے سے بھی گریز کیا ہے، تاہم حکومت کے نمائندوں نے مذکورہ رپورٹ کو مسترد کیا ہے اور الزام عائد کیا ہے کہ اس طرح کی رپورٹس کا مقصد کانگو حکومت کو غیر مستحکم کرنا ہے۔

ہیومن رائٹس واچ نے رپورٹ میں یہ بھی انکشاف کیا گیا ہے کہ پولیس کی جانب سے مقامی آبادی میں خوف و حراس پیدا کرنے کیلئے خاندان کے اراکین کے سامنے اور بازاروں میں نہتے نوجوان مردوں کو موت کے گھاٹ اتارا گیا ہے۔

اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل اور دیگر انسانی حقوق کی تنظیموں کی جانب سے واقع کی شدید الفاظ میں مزمت کی گئی ہے اور کانگو کی حکومت کو متنبہ کیا گیا ہے کہ وہ ملک میں ایسے واقعات کی روک تھام کیلئے اقدامات کرے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں