کشمیریوں کا صدر اوباما اور مودی کی ملاقات پر مظاہرے کا اعلان -
The news is by your side.

Advertisement

کشمیریوں کا صدر اوباما اور مودی کی ملاقات پر مظاہرے کا اعلان

واشنگٹن: امریکی صدر براک اوباما اور بھارتی وزیرِاعظم مودی کی رواں ماہ ہونے والی ملاقات کے دوران کشمیری برادری وائٹ ہاؤس کے باہر مظاہرہ کرے گی، کشمیر امریکی کونسل کے زیرِ اہتمام اس مظاہرے میں اوباما کو بھارتی مظالم کی یاد دہانی کرائی جائے گی۔

بھارتی وزیرِاعظم نریندر مودی رواں ماہ امریکہ کے سرکاری دورے پر واشنگٹن پہنچ رہے ہیں، میڈیا رپورٹس کے مطابق اس دورے میں بھارت اور امریکہ کے درمیان پانچ سو بلین ڈالر سے زائد کے معاہدوں طے پائے جائیں گے تاہم کشمیر امریکن کونسل کے سربراہ ڈاکٹر غلام نبی فائی کے مطابق اس معاہدوں سے پہلے صدر اوباما کو مودی سے کشمیریوں کے حقوق پر بات کرنی چاہیے۔

کشمیر امریکی کونسل ڈاکٹر غلام نبی فائی کا کہنا ہے کہ کشمیر کا مسئلہ حل ہوئے بغیر پاکستان اور بھارت کے درمیان مذاکرات کبھی کامیاب نہیں ہو سکتے اور مودی اوباما کے درمیان ہونے والی ملاقات کے موقع پر وائٹ ہاؤس کے باہر احتجاجی مظاہرے میں کشمیریوں کے مطالبات کو اجاگر کیا جائے گا۔

کشمیر امریکن کونسل کے سربراہ کے مطابق کشمیر میں ظلم اور مذاکرات ایک ساتھ نہیں چل سکتے، بھارت کو خطے میں امن قائم کرنے کے لئے کشمیریوں کو اپنے مستقبل کا فیصلہ کرنے کا اختیار دینا ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں