گڈو پاور پلانٹ 220 کے وی کی لائن ٹرپ، 16 یونٹ بند -
The news is by your side.

Advertisement

گڈو پاور پلانٹ 220 کے وی کی لائن ٹرپ، 16 یونٹ بند

اسلام آباد: گڈو پاور پلانٹ کی دو سو بیس کے وی ٹرانسمیشن لائن میں فنی خرابی کے باعث بجلی گھر کے سولہ یونٹ بند ہوگئے ہیں ، پلانٹ کی بندش سے سندھ، پنجاب اور بلوچستان کے بیشترعلاقوں میں بجلی بند ہوگی۔

این ٹی ڈی سی ذرائع کے مطابق شدید دھند کے باعث گڈو پاور پلانٹ کی میں ٹرانشمیشن لائن ٹرپ کرگئی، گڈو پاور پلانٹ میں خرابی کے باعث پنجاب اور بلوچستان کے متعدد علاقے تاریکی میں ڈوب گئے۔

بجلی کی فنی خرابی کے باعث لاہور کے متعدد علاقے ساڑھے چار گھنٹوں سے بجلی سے محروم رہے ، مرمتی کام جاری ہوجانے کے باوجود گڈو، دادو ٹرانسمیشن لائن سے بجلی کی ترسیل مکمل بحال نہ ہوسکی۔

ملتان شہر بھی اس بریک ڈاؤن سے بری طرح متاثر ہوا، ملتان میں بھی آٹھ گھنٹے بجلی غائب رہی، اس کے علاوہ ضلع بارکھان، کوہلو اور موسی خیل میں بھی بجلی کی فراہمی معطل رہی۔

واضح رہے کہ ملک میں 20 دسمبر کو بھی بجلی کا بڑا بریک ڈاون ہوا تھا، بجلی کے بریک ڈاون سے لاہور ، گجرانوالہ، راولپنڈی، اسلام آباد سمیت ملک کے متعدد علاقوں کو بجلی کی فراہمی معطل ہوگئی تھی جبکہ لاہور کے علامہ اقبال انٹرنیشنل ائرپورٹ پر بھی تمام لائیٹس بندہو گئی تھیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ بھی ٹرانسمیشن لائن ٹرپ کرنے کی وجہ سے بجلی کا دو مرتبہ بریک ڈاؤن ہوا تھا۔

ذرائع کے مطابق فرنس آئل کی فراہمی میں کمی، دھند کی شدت میں اضافہ اور ٹرانسمیشن لائنوں کی خرابی کے باعث بریک ڈاؤن ہو رہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں