The news is by your side.

Advertisement

سمندری طوفان ہیگی جاپان کے ساحل سے ٹکرا گیا، 18 افراد ہلاک، درجنوں لاپتہ

ٹوکیو: سمندری طوفان ہیگی نے جاپان میں تباہی مچادی جس کے نتیجے میں کئی شہروں میں سیلابی صورت حال پیدا ہوگئی، بجلی، مواصلات کا نظام درہم برہم جبکہ 18 افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق جاپان میں سمندری طوفان ہیگی ساحلی علاقوں سے ٹکرا نے کے نتیجے میں18افراد ہلاک جبکہ متعدد افراد اب بھی لاپتہ ہیں، متعدد پروازیں منسوخ ہوگئیں، ڈیڑھ لاکھ گھروں کو بجلی کی فراہمی معطل ہوگئی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ جاپانی حکومت نے متاثرین کو ریسکیو کرنے کےلیے 27 ہزار فوجیوں کو متاثرہ علاقوں میں ریلیف آپریشن کےلیے بھیج دیا ہے۔

جاپانی وزیر اعظم شینزو آبے کا کہنا ہے کہ حکومت متاثرین کی امداد کےلیے ہر ممکن کوشش کررہی ہے، میں وعدہ کرتا ہوں کہ اگر ضرورت پڑی تو مزید فوجی دستے بھی ریلیف آپریشن کےلیے بھیجے جائیں گے۔

جاپان میٹرولوجیکل ایجنسی نے خدشہ ظاہر کیا ہے کہ طوفان کے باعث 180 کلو میٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ہوائیں مزید لینڈ سلائیڈنگ اور سیلاب کا سبب بن سکتی ہیں۔

حکام نے خطرات کے پیش نظر علاقوں میں احتیاطی ہدایت جاری کردی ہیں جبکہ طوفان کے ٹکرانے سے قبل ہی شہریوں کی جانب سے اشیائے خوردونوش ذخیرہ کرلی گئی تھیں جس کے سبب مارکیٹوں میں سامان کی قلت پیدا ہوگئی ہے۔

رپورٹ کے مطابق مشرقی ٹوکیو میں سیلابی صورت حال سے گھروں کو شدید نقصان پہنچا ہے اور ایک گھر کار پر آگرا جس میں موجود شخص ہلاک ہوگیا۔

میٹرولوجیکل ایجنسی کی جانب سے کہا جارہا ہے کہ یہ طوفان 1985 میں جاپان میں آنے والے طوفان سے بھی زیادہ طاقتور ہوسکتا ہے جس کے نتیجے میں 1200 سے زائد افراد ہلاک یا لاپتا ہوگئے تھے

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں