برطانوی زندہ دل بزرگ کا اسکائی ڈائیونگ کا شاندار مظاہرہ 100-year-old skydrive
The news is by your side.

Advertisement

برطانوی زندہ دل بزرگ کا اسکائی ڈائیونگ کا شاندار مظاہرہ

لندن: برطانوی زندہ دل بزرگ نے اپنی 100ویں سالگرہ کے دن کو یادگار بنانے کا انوکھا انداز اپنایا، بوڑھے شخص نے پندہ ہزار فٹ کی بلندی سے گائیڈ کے ساتھ اسکائی ڈائیونگ کا شاندار مظاہرہ کیا۔

تفصیلات کے مطابق بڑھاپے کی دہلیز پر قدم رکھتے ہی اکثر افراد کی ہمت و طاقت ساتھ چھوڑ دیتی ہے لیکن 100 سالہ یہ برطانوی دادا جان تو ایک مثال ہیں جنہوں نے آسمان کی بلندیوں پر پہنچ کر اسکائی ڈائیونگ کا شاندار مظاہرہ کرکے نوجوانوں کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہے۔

برطانیہ کی کاؤنٹی ہمپشائر سے تعلق رکھنے والے بزرگ نے اپنی 100ویں سالگرہ پر اسکائی ڈائیونگ کا شوق پورا کرکے اپنے بچوں اور پوتوں سے خوب داد سمیٹی۔

بابا جی نے سابق انجینئر نے گائیڈ کے ہمراہ 60 سیکنڈ تک ہوا میں رہے اور جہاز سے چھلانگ لگاتے وقت ان کی اسپیڈ 125 مائلز پر آور ریکارڈ کی گئی ہے۔

بزرگ شہری کا کہنا تھا کہ اسکائی ڈائیونگ کا تجربہ نہایت شاندار رہا، میں اسکائی ڈائیونگ کرتے ہوئے بالکل بھی پریشان نہیں تھا بلکہ پرجوش تھا۔

بزرگ شہری کے ساتھ گائیڈ کا کہنا تھا کہ بزرگ شہری کے ساتھ اسکائی ڈائیونگ کا تجربہ شاندار رہا، میں نے 23500 جمپس مکمل کرلی ہیں۔

بزرگ شہری کراس لینڈ کا کہنا ہے کہ میں ورلڈ ریکارڈ توڑنے میں کامیاب ہوجاؤں گا، اس وقت گنیز بک آف ورلڈ میں 101 سالہ بزرگ شہری وردن ہیز کا ریکارڈ درج ہے انہوں نے 15000 فٹ بلندی سے 2017 میں چھلانگ لگائی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں