The news is by your side.

Advertisement

قابض اسرائیلی فوج کی جارحیت، فائرنگ سے درجنوں فلسطینی شدید زخمی

غزہ: فلسطین میں قابض صیہونی فوج کی اندھا دھن فائرنگ سے درجنوں نہتے فلسطینی شدید زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق غزہ پٹی پر ہفتہ وار مظاہرے کے دوران اسرائیلی فوج نے جارحیت کا مظاہرتے کرتے ہوئے مظاہرین پر گولیوں کی بوجھاڑ کردی خوش قسمتی سے کوئی جانی نقصان نہیں ہوا البتہ متعدد فلسطینی شدید زخمی ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ اسرائیلی فوج کی فائرنگ اور آنسوں گیس سے ایک صحافی بھی زخمی ہوا، تمام افراد کو مقامی اسپتال میں طبی امداد فراہم کی جارہی ہے۔

دوسری جانب اقوام متحدہ کی جانب سے جاری رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اسرائیلی فوج غزہ میں فلسطینیوں پر فائرنگ کرکے انسانی حقوق اور عالمی قوانین کی خلاف ورزی کرتی ہے۔

اسرائیلی فورسز کی نہتے فلسطینیوں پر فائرنگ، دو نوجوان شہید

غاضب صیہونی ریاست کے خلاف ہر جمعے فلسطینی غزہ بارڈر پر احتجاجی مظاہرہ کرتے ہیں، یہ سلسلہ گذشتہ سال 30 مارچ سے چلا آرہا ہے۔

ایک محتاط اندازے کے مطابق ہفتہ وار احتجاجی مظاہروں کے دوران اب تک اسرائیلی فوج 250 فلسطینیوں کو شہید کرچکی ہے، جبکہ ہزاروں زخمی بھی ہوئے۔

خیال رہے کہ گذشتہ سال نو فروری کو صیہونی فوج کی فائرنگ سے 14 سالہ حسن ایاد شلبی سینے میں گولی لگنے کے باعث موقع پر ہی شہید ہوگیا تھا جبکہ 17 سالا حمزہ محمد اشتوی کو شدید زخمی حالت میں اسپتال منتقل کیا گیا جہاں وہ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے شہید تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں