The news is by your side.

Advertisement

فورسز کے آپریشن میں 2 دہشتگرد ہلاک، 2 جوان شہید

سیکورٹی فورسز کے بیک وقت انٹیلی جنس آپریشن کے دوران 2 دہشتگرد ہلاک جب کہ فائرنگ کے تبادلے میں 2 ‏جوان شہید ہو گئے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق فورسز نےٹانک، ڈی آئی خان اور جنوبی وزیرستان میں بیک وقت خفیہ اطلاعات پر ‏آپریشنز کیے جس کے نتیجے میں 2 دہشتگرد ہلاک اور 3 کو گرفتار کر لیا گیا۔

آپریشن میں ایک دہشت گرد نے فورسز کے سامنے ہتھیار ڈالے۔ دہشتگردوں کے قبضے سے ہتھیار، گولیاں، ‏دھماکاخیز مواد اور راکٹ برآمد کر لیے گئے ہیں۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ آپریشن میں 2 جوانوں نے جام شہادت بھی نوش کیا۔ شہداء میں سپاہی فریداللہ اور ‏سپاہی شعیب حسن شامل ہیں۔

واضح رہے کہ 31 دسمبر 2021 کو سیکیورٹی فورسز نے ڈیرہ اسماعیل خان کے علاقے ٹانک میں دہشتگردوں کی ‏موجودگی کی اطلاع پر آپریشن کیا، کامیاب آپریشن کے دوران 2 دہشت گرد مارے گئے، ہلاک دہشت گردوں کی ‏شناخت شاہ زیب عرف ذاکر اور دانیال کے ناموں سے ہوئی ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق ہلاک دہشتگرد اغوا برائے تاوان ، ٹارگٹ کلنگ و دیگر واقعات میں مطلوب تھے، آپریشن ‏میں بڑی مقدار میں ہتھیار اور گولیاں تحویل میں لی گئیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق سیکیورٹی فورسز نے ایک اور کارروائی شمالی وزیرستان کے علاقے میرعلی میں کی، ‏جہاں دہشتگردوں کی اطلاع پر آپریشن کیا گیا، آپریشن کے دوران دہشت گردوں اور سیکیورٹی فورسز کے درمیان ‏فائرنگ کا شدید تبادلہ ہوا، اس دوران ایک دہشت گرد کو ہتھیاروں اور گولیوں سمیت گرفتار کرلیا گیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق فائرنگ کے شدید تبادلےمیں 4 اہلکار شہید ہوگئے، شہید ہونے والوں میں حوالدار منور، ‏سپاہی ذکا اللہ، سپاہی فرحان اور سپاہی شیراز شامل تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں