The news is by your side.

Advertisement

تئیس سالہ خاتون ڈاکٹر بھاشا مکھرجی مس انگلینڈ منتخب

لندن : رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ مس انگلینڈ منتخب ہونے والی ڈاکٹر بھاشا مکھرجی کا آئی کیو لیول 146 ہے، جس سے وہ باضابطہ طور پر ذہین کہلانے کے قابل ہوئیں۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی نڑاد 23 سالہ بھاشا مکھرجی 2019 کے ’مِس انگلینڈ‘ کا مقابلہ جیتنے میں کامیاب ہو گئیں،بھاشا مکھرجی کا تعلق بھار ت سے ہے اور اس وقت انگلینڈ کے شہر ڈربی میں رہائش پذیر ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ بھاشا مکھرجی نے لندن میں ہونے والے مِس انگلینڈ مقابلے میں شرکت کی تھی، اس مقابلے میں کئی دوسری ماڈلز نے بھی شرکت کی اور خوش قسمتی کے ساتھ مِس انگلینڈ بننے کا اعزاز بھارتی نڑاد بھاشا مکھرجی کو ملا۔

بھاشا مکھرجی نے بوسٹن کے ایک اسپتال میں جونیئر ڈاکٹر کی حیثیت سے اپنی نوکری کا آغاز کیا تھا اور اب وہ ایک پروفیشنل ڈاکٹر ہیں، انہوں نے دو مختلف میڈیکل ڈگری حاصل کی ہیں، جن میں میڈیکل سائنس اور سرجری اینڈ میڈیسن شامل ہیں۔

رپورٹ کے مطابق بھاشا مکھرجی کا آئی کیو لیول 146 ہے، جس کی وجہ سے وہ باضابطہ طور پر ذہین کہلانے کے قابل ہوئیں، صرف یہی نہیں بلکہ انہیں پانچ زبانوں ہندی، بنگالی، انگریزی،جرمن اور فرانسیسی پر عبورحاصل ہے ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں