The news is by your side.

Advertisement

شہری اور غیر ملکی —- یہ کام نہ کریں، کویتی حکومت کی وارننگ

کویت سٹی: حکومت نے ڈرائیونگ لائسنس ساتھ نہ رکھنے والے افراد کو خبردار کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سیکیورٹی ذرائع نے الرای کو متنبہ کیا کہ اصل ڈرائیونگ لائسنس ساتھ نہ رکھنا اور ’مائی آڈنٹیٹیی ھویتی‘ ایپلی کیشن میں محض ’ڈیجیٹل ڈرائیونگ لائسنس پیش کرنا قانون کی خلاف ورزی ہے، جو لوگ ڈرائیونگ کے دوران اپنا ’لائسنس‘ ساتھ نہیں رکھتے ان کے خلاف ٹریفک کی خلاف ورزی کی جائے گی۔

ذرائع نے انکشاف کیا کہ ٹریفک قانون کے آرٹیکل 42 میں ایسی خلاف ورزیوں کی وضاحت کی گئی ہےکہ جن کے لیے ڈرائیور سے ڈرائیونگ لائسنس واپس لینے کی ضرورت ہوتی ہے، اس کے علاوہ یہ حقیقت ہے کہ لائسنس ساتھ نہ رکھنے کو قانونی طور پر ٹریفک خلاف ورزی سمجھا جاتا ہے اور سکیورٹی اہلکاروں کی جانب سے جرمانہ عائد کرنے کے لئے لائسنس جاری کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

کویت کے ٹریفک قانون کے آرٹیکل 36 کے پیراگراف 4 کے مطابق خلاف ورزی کرنے والے کے لیے سیکورٹی اہلکاروں کی رپورٹ جو اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ گاڑی کا ڈرائیونگ لائسنس یا اس کے نفاذ کے ضوابط کے لیے درکار کوئی اور اجازت نامہ ساتھ لیے بغیر گاڑی چلانے کا طریقہ کار قانون کی خلاف ورزی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کویت میں روزگار کیلئے مقیم غیرملکیوں کیلئے بڑی خبر

ذرائع نے نشاندہی کی کہ ایک واضح قانونی متن کی موجودگی میں ڈیجیٹل لائسنس کو ظاہر کرنا اور اصل لائسنس کا ساتھ نہ رکھنا کافی نہیں ہے۔

ذرائع نے تصدیق کی کہ اس اعلان کے باوجود “ھویتی” ایپلی کیشن ڈیجیٹل ڈرائیونگ لائسنس دکھانے اور روایتی ڈرائیونگ لائسنس پاس نہ رکھنے کے جرم میں متعدد ڈرائیوروں کو ٹریفک کی متعدد خلاف ورزیاں جاری کی گئیں۔

حکام نے زور دے کر کہا کہ طریقہ کار میں کسی بھی تبدیلی کے لیے ٹریفک قانون کی قانون سازی میں ترمیم یا الیکٹرانک ڈرائیونگ لائسنس پر غور کرنے کے لیے حکومتی فیصلے کی ضرورت ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں