site
stats
عالمی خبریں

دبئی، 33 کلو سونا جیتنے کا نادر موقع

دبئی : متحدہ عرب امارات کے قلب میں رنگا رنگ دبئی شاپنگ فیسٹیول 2017 کا آغاز 26 دسمبر سے ہورہا ہے، 27 جنوری 2018 تک جاری رہنے والے اس فیسٹیول میں خریدار سونا اور دیگر قیمتی چیزیں جیتنے کے مواقع بھی موجود ہیں۔

تفصیلات کے مطابق 33 دن جاری رہنا والا دبئی شاپنگ فیسٹیول کے 23 ویں انعقاد کے موقع پر جیولری کے فروغ کے لیے کام کرنے والے گروپ نے 100 خریداروں کو سونا بہ طور انعام دینے کا اعلان کیاہے۔

فیسٹول کے اختتام پر کی جانی والی قرعہ اندازی کے ذریعے لیے ایک خوش قسمت کو چنا جائے گا جسے ایک کلو سونا بہ طور انعام دیا جائے گا۔

اسی طرح روزانہ کی بنیاد پر کی گئی قرعہ اندازی کے نتیجے میں 500 گرام اور 250 گرام سونا بالترتیب اول اور دوئم و سوئم پر نام آنے والے صارفین کو دیا جائے گا اور یہ سلسلہ پہلے دن سے آخری دن تک جاری رہے گا۔

اسی طرح دیگر کمپنیوں کی جانب سے بھی خریداروں کے لیے پُر کشش آفرز کے اعلان کا سلسلہ بھی جاری ہے جس کے ذریعے شاپنگ کے آنے والے کئی مفت اسکیموں سے بھی فائدہ اُٹھا سکیں گے۔

خیال رہے دبئی شاپنگ فیسٹیول میں دنیا بھر کی بہترین کمپنیاں اپنا اسٹالز سجاتی ہیں جہاں شاپنگ کے ساتھ ساتھ تفریح کے مواقع بھی موجود ہوتے ہیں اس لیے لوگ اپنے اہل خانہ کے ہمراہ یہاں کا رخ کرتے ہیں۔

اس فیسٹیول کی خاص بات اس کی ٹائمنگ ہے سالِ نو کی رات یہاں رنگ و روشنیوں اور موسیقی سے بھرپور ہوتی ہے اس لیے دنیا بھر سے سیاح یہاں آتے ہیں جس سے اس فیسٹیول کی افادیت اور بڑھ جاتی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top