امریکا میں 35 فٹ 7 انچ لبما دیوہیکل اسکیٹ بورڈ تیار 35ft-skateboard
The news is by your side.

Advertisement

امریکا میں دیوہیکل اسکیٹ بورڈ تیار

واشنگٹن : امریکا میں 35 فٹ 7 انچ لمبا دنیا کا سب سے بڑا اسکیٹ بورڈ تیار کرلیا گیا، جس پر ساتھ 12 افراد اسکیٹنگ کرسکتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست کیلیفورنیا میں اسکیٹ پارکس کے سربراہ جوجیاگلیا نے دنیا کا سب سے بڑا اسکیٹ بورڈ تیار کرلیا ہے، کیلیفورنیا میں تیار کیا جانے والا دیو ہیکل اسکیٹ بورڈ 35 فٹ 7 انچ لمبا ہے جس کی تصدیق گنیز بُک آف ورلڈ ریکارڈ نے بھی کردی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ کیلیفورنیا اسکیٹ پارکس کے سربراہ کی جانب سے تیار کردہ دیو ہیکل اسکیٹ بورڈ میں متعدد غلطیاں بھی ہوئیں اور بالآخر دس ہفتوں کی مسلسل کاوشوں کے نتیجے میں دنیا کا طویل ترین اسکیٹ بورڈ بنایا گیا ہے۔

امریکی میڈیا کے مطابق اسکیٹ بورڈ تیار کرنے والے کھلاڑی نے بتایا کہ اس منفرد اسکیٹ بورڈ کے پہیے ایسے ڈئزاین کیے گئے ہیں جو اس رفتار کو تیز کرنے میں معاون ہیں، اسکیٹ بورڈ کار کے پہیے لگائے ہیں۔

جو جیاگلیا کا کہنا تھا کہ ایک چھوٹے اسکیٹ کی مانند کی اتنا بڑا اسکیٹ تیار کرنا کسی چیلنج سے کم نہیں تھا، جس کی وجہ سے کئی مرتبہ اسکیٹ بورڈ کا ڈیزائن تبدیل کیا گیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ دیو ہیکل اسکیٹ بورڈ کی موٹائی تین اعشاریہ 7.5 فٹ ہے جبکہ یہ زمین سے تقریباً 4 سے 6 فٹ بلند ہے۔ اس اسکیٹ بورڈ کی مزید تفصیلات کے اگلے سال گنیز بُک آف ورلڈ ریکارڈ میں شائع کی جائیں گی۔

دنیا کے سب سے بڑے اسکیٹ بورڈ ایک، دو نہیں بلکہ پورے 12 افراد ایک ساتھ اسکیٹنگ کرسکتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں