The news is by your side.

Advertisement

4 سالہ گمشدہ بچی 18 روز بعد صحیح سلامت بازیاب، ویڈیو وائرل

آسٹریلیا کے شہر پرتھ میں گزشتہ 18 روز سے گمشدہ 4 سالہ بچی صحیح سلامت بازیاب کروا لی گئی، بچی کو اغوا کرنے والے 36 سالہ شخص کو گرفتار کرلیا گیا۔

آسٹریلوی حکام کے مطابق بچی اپنے والدین کے ساتھ پرتھ سے کچھ دور جنگلات میں ہائیکنگ کے لیے آئی تھی، جہاں رات کے وقت وہ اپنے ٹینٹ سے غائب ہوئی۔

بچی کی والدہ کا کہنا ہے کہ جب ان کی آنکھ کھلی تو ٹینٹ کی زپ کھلی ہوئی تھی جبکہ بچی غائب تھی۔

بچی کی گمشدگی کے بعد وسیع پیمانے پر اس کی تلاش جاری تھی، 18 روز بعد اسے قریبی علاقے میں ایک خالی مکان سے بازیاب کرلیا گیا۔ ملزم کو بھی حراست میں لے لیا گیا۔

لوگوں کا خیال تھا کہ 18 روز بعد اب بچی کے حوالے سے کوئی اندوہناک خبر سننے کو ملے گی لیکن بچی کے صحیح سلامت ملنے پر پورے ملک میں خوشی کی لہر دوڑ گئی، حتیٰ کہ اس کی تلاش پر معمور پولیس اہلکار بھی فرط جذبات سے رونے لگے۔

اس موقع پر پولیس کی جانب سے بچی کی بازیابی کی وڈیو اور ایک آڈیو بھی جاری کی گئی ہے جو سوشل میڈیا پر بے حد وائرل ہورہی ہے۔

بازیابی کے بعد بچی کے والدین سے اس کی ایک مختصر ملاقات کروائی گئی جس کے بعد اسے اسپتال لے جایا گیا جہاں تفصیلی چیک اپ کے بعد وہ اپنے گھر لوٹ سکے گی۔

بچی کے گھر والے گھر کو سجا کر بے صبری سے اس کا انتظار کر رہے ہیں۔

دوسری جانب پولیس نے ملزم پر متعدد دفعات عائد کی ہیں، پولیس کا کہنا ہے کہ اغوا بغیر کسی منصوبہ بندی کے موقع کا فائدہ اٹھا کر کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں