The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس : پاکستان کے کس ضلع میں مثبت کیسزکی شرح 5فیصد سے زائد؟ تفصیلات سامنے آگئیں

اسلام آباد : ملک کے52 اضلاع کوروناوباکی زیادہ لپیٹ میں ہیں ، ان اضلاع میں مثبت کیسز کی شرح 5 فیصد سے زیادہ ہے، پنجاب کے زیادہ تر اضلاع کورونا سے متاثر ہے۔

تفصیلات کے مطابق ملک بھر میں مثبت کیسز کی شرح 5 فیصد سے زائد والے اضلاع کی تفصیلات سامنے آگئیں ، جس میں بتایا گیا ملک کے52 اضلاع کورونا وبا کی زیادہ لپیٹ میں ہیں ، ان اضلاع میں مثبت کیسز کی شرح 5 فیصد سے زیادہ ہے۔

کورونا وائرس سے متاثرہ زیادہ تراضلاع کاتعلق پنجاب سےہے ، صوبے کے 20اضلاع میں مثبت کیسزکی شرح5فیصدسےزائدہے جبکہ کے پی میں 14، سندھ  میں 12 اضلاع میں کیسزکی شرح 5فیصدسےزائد ہے۔

آزادکشمیرکے4 اضلاع مظفرآباد،پونچھ، باغ، سدھنوتی ، بلوچستان کے ایک ضلع کوئٹہ میں مثبت کورونا کیسز کی شرح 5فیصد سے زائد ہے جبکہ اسلام آباد میں کیسزکی شرح بھی 5 فیصد سے زائد ہے۔

کراچی کے تمام اضلاع ، حیدرآباد، بدین، دادو ، جامشورو،شہیدبینظیر آباد، سکھر میں کوروناکیسز کی شرح 5 فیصد سے زائد جبکہ لاہور، راولپنڈی، اٹک، بہاولپور  ، بھکر،ڈی جی خان،فیصل آباد ، گجرات، خانیوال، خوشاب میں مثبت کیسز کی شرح 5 فیصد سے زائد ریکارڈ کی گئی۔

اسی طرح لیہ، لودھراں، میانوالی، ملتان، مظفرگڑھ،رحیم یار خان ، اوکاڑہ،سرگودھا،ٹوبہ ٹیک سنگھ ، پشاور، ایبٹ آباد،بنوں ، بونیر،چارسدہ،اپر، لوئر دیر ، ہری پور ، کوہاٹ ، کرم،مردان ، نوشہرہ،صوابی،سوات میں مثبت کیسز کی شرح 5 فیصد سے زائد ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں