The news is by your side.

Advertisement

ابوظبی ٹریول گرین لسٹ میں 6 نئے ممالک شامل

ابوظبی: ابوظبی نے ٹریول گرین لسٹ میں جرمنی اور امریکا سمیت 6 نئے ممالک کو شامل کر لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ابوظبی کے محکمہ ثقافت و سیاحت کا کہنا ہے کہ جرمنی اور امریکا سمیت ٹریول گرین لسٹ میں چھ نئے ممالک کو شامل کیا گیا ہے، دیگر چار ممالک میں آذربائیجان، کرغزستان، اسپین اور مالڈووا شامل ہیں۔

ٹریول گرین لسٹ کے ممالک سے آنے والے مسافروں کو قرنطینہ نہ کرنے کی سہولت دی گئی ہے، محکمے کا کہنا ہے کہ مذکورہ ممالک سے آنے والے مسافروں کو ابوظبی پہنچنے کے بعد قرنطینہ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے کہ ان ممالک سے آنے والے مسافروں کو ایئر پورٹ پر صرف پی سی آر ٹیسٹ لینے کے لیے کہا جائے گا۔

ابوظبی آنے والے غیر ملکیوں کی بڑی مشکل آسان، پابندی ختم

واضح رہے کہ جو ممالک ابوظبی کی ٹریول گرین لسٹ میں شامل نہیں ہیں، وہاں سے آنے والے مسافروں کو 10 دن کے لیے قرنطینہ ہونا ضروری ہے۔ ان ممالک سے مسافروں کو متحدہ عرب امارات کے دارالحکومت جانے والی پرواز میں سوار ہونے کے لیے پی سی آر کا منفی ٹیسٹ بھی دکھانا ہوگا۔

یاد رہے کہ کرونا وبا کے پیش نظر لگائی جانے والی پابندی کے بعد گزشتہ ماہ ابوظبی نے دنیا کے 14 ممالک کے شہریوں کو ریاست میں آنے کے بعد قرنطینہ سے مستثنیٰ قرار دیا تھا، جن میں سعودی عرب بھی شامل تھا۔

اس چودہ ممالک کی فہرست میں آسٹریلیا، اسرائیل، سعودی عرب، چین، مراکش، آئس لینڈ، برونائی، ہانگ کانگ، گرین لینڈ، سنگاپور، جنوبی کوریا، ماریشس اور دیگر شامل تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں