The news is by your side.

Advertisement

کے الیکٹرک کا عملہ بن کر 7 ڈاکو گھر میں گھس گئے، ایک ہلاک

کراچی: شہر قائد کے علاقے ڈیفنس فیز 2 کے ایک بنگلے میں 7 ڈاکو کے الیکٹرک کا عملہ بن کر گھس گئے، تاہم بنگلے کے مالک کے بیٹے نے ڈاکوؤں پر فائرنگ کر دی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقےگزری کے قریب ڈاکوؤں نے ایک بنگلے میں داخل ہو کر واردات کرنی چاہے، پولیس کا کہنا ہے کہ سات ڈاکو خود کو کے الیکٹرک کا عملہ ظاہر کر کے داخل ہوئے تھے، لیکن بنگلے کے مالک کے بیٹے نے ان پر فائرنگ کر دی۔

پولیس حکام کے مطابق مسلح ڈاکوؤں کی جانب سے بھی فائرنگ کی گئی، اس دو طرفہ فائرنگ میں ایک ڈکیت مارا گیا جب کہ 2 زخمی ڈکیتوں سمیت 6 مسلح ملزمان نے فرار کی کوشش کی۔

زخمی ڈاکوؤں کوگرفتار کر لیا گیا ہے، تاہم 4 ملزمان فرار ہو گئے، ڈاکوؤں کی فائرنگ سے بنگلے کے مالک کا بیٹا بھی زخمی ہوا، پولیس کا کہنا ہے کہ فرار ہونے والے ڈاکوؤں کی گرفتاری کے لیے چھاپے مارے جا رہے ہیں۔

کے الیکٹرک کا بیان

گزری کے علاقے میں ڈاکوؤں کی خود کو کے الیکٹرک کے ملازمین ظاہر کرتے ہوئے ڈکیتی کی کوشش کی اطلاع پر ترجمان کے الیکٹرک نے بیان جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہم ڈکیتوں کی جانب سے کے الیکٹرک کے بھیس کو استعمال کرنے کی کوشش کی شدید مذمت کرتے ہیں۔

ترجمان نے کہا کے الیکٹرک کا عملہ کسی صورت بلا اجازت گھر میں داخل نہیں ہوتا، عملے کی منفرد پہچان اس کا یونیفارم، بیج اور کمپنی کی جانب سے جاری کاردہ شناختی کارڈ ہے۔

ترجمان نے بتایا کہ قانون نافذ کرنے والے اداروں کی جانب سے ایسے عناصر کے خلاف کارروائی میں بھرپور مدد کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں