The news is by your side.

Advertisement

71 سالہ بھارتی خاتون نے 10 لاکھ ڈالر کی لاتری جیت لی

دبئی :اماراتی ریاست کے عالمی ہوائی اڈے پر لاٹری کا ٹکٹ خریدنے والی 71 سالہ بھارتی خاتون نے دس لاکھ امریکی ڈالر (15 کروڑ سے زائد پاکستانی روپے) انعام میں جیت لیے۔

تفصیلات کے مطابق برسوں پہلے متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی میں آکر بس گئی تھیں، بھارتی خاتون نے ڈیوٹی فری لکی ڈرا ملینیئم ملینئر ٹکٹ سے خریدی گئی لاٹری سے ہی 10 لاکھ امریکی ڈالر زائد پاکستانی روپے اپنے نا م کرلیے۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ بھارتی جیادتّا منگل کے روز ٹکٹ نمبر0993سے انعام میں لاکھوں امریکی ڈالر تر م رقم جیت پر کروڑ پتی بنی تاہم انہیں اس بات پر یقین نہیں آرہا تھا اور دبئی لاٹری فری ٹکٹ انتظامیہ کے نمائندے کی کال پر کہا کہ ’کیا یہ سچ ہے کہ میں جیت گئی‘۔

جیا دتّا کا کہنا تھا کہ ’میں دبئی میں ملینیئم ملینئر ٹکٹ ڈیوٹی فری لاٹری کمپنی کی شکر گزار ہوں، میں نے متعدد بار ٹکٹ خریدا ، پھر مجھے خیال آیا کہ شاید میں بد نصیب ہوں لیکن ہھر بھی مسلسل ٹکٹ خریدتی رہی ہوں اور اب دعاؤں نے مجھے جیت وایا ہے‘۔

جیا نے بتایا کہ میں سنہ1993 میں دبئی آئی تھی اور سنہ 1993 میں دبئی ڈیوٹی فری لاٹری کا آغاز ہونے کے بعد سے مسلسل لاٹری خرید رہی ہوں، مجھے یقین نہیں آرہا تھا، میں بہت جذباتی ہوں۔

ان کا کہنا تھا کہ میں ایک میٹنگ کے دوران پانی پہنے اٹھی تو میرے موبائل پر ڈی ڈی ایف کے عملے کی کال آئی، مجھے لگا جیسے مذاق ہورہا ہےلیکن اس شخص نے دعویٰ کیا کہ میں دس لاکھ امریکی ڈالر جیت چکی ہوں۔

یہ لمحہ میرے لیے ناقابل برداشت تھا، میں نے فوراً اپنے شوہر کو ممبئی میں موجود ہیں اور لاٹری سے متعلق آگاہ کیا۔

انہوں نے بتایا کہ میں نے اپنی والدہ کو کال نہیں کی لیکن میں اسی ماہ بھارت کا دورہ کروں گی تاکہ اپنی والدہ کواپنی والدہ کو اپنی جیت سے آگاہ کرسکوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں