The news is by your side.

Advertisement

شارجہ : غیرقانونی اسلحہ فروشوں کے خلاف کارروائی، بڑی مقدار میں مہلک ہتھیار ضبط

دبئی : متحدہ عرب امارات کے شہر شارجہ کی غیر قانونی اسلحہ فروخت کرنے والی دکان میں کارروائی کرتے ہوئے تلواریں، خنجر اور برقی چھڑی کو ضبط کرکے مالکان کے خلاف قانونی کارروائی کا آغاز کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق شارجہ کے محکمہ بلدیات کے افسران نے ہفتے کے روز غیر قانونی اسلحہ فروخت کرنے والے شوروم میں خفیہ اطلاعات پر چھاپہ مار کارروائی کرتے ہوئے شوروم مالکان پرنوجوانوں کو غیر قانونی طور سفید اسلحہ بیچنے پر جرمانہ عائد کیا گیا۔

شارجہ کے بلدیاتی ڈائریکٹر جنرل تابٹ التوریفی کا کہنا تھا کہ بلدیاتی حکام نے موصول ہونے والی اطلاعات کی تصدیق کرنے کے بعد چھاپہ مار کر بڑے پیمانے پر غیر قانونی اسلحہ ضبط کیا گیا ہے، مہلک ہتھیار کی غیر قانونی فروخت سے شہر میں انتہائی خطرناک اثرات متب ہورہے ہیں، نوجوان مذکورہ اسلحہ خرید کر جھڑپوں میں ملوث ہیں جو سوسائٹی کے لیے خطرناک ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ بلدیاتی حکام نے چھاپے کے دوران مہلک ہتھیار فروخت کرنے والی دکان کی تلاشی لی تو بڑی مقدار میں غیر قانونی اسلحہ برآمد ہوا جسے ضبط کرلیا، قبضے میں لیے گئے اسلحے میں بڑی تعداد میں تلواریں، تیز دھار خنجر اور برقی چھڑی اور دیگر اسلحہ شامل ہیں۔ جس نے معاشرے کو خطرے میں ڈالا ہوا تھا۔

انہوں نے کہا کہ ’اگر ہم ایسے ہتھیار نوجوانوں کے ہاتھوں میں جانے دیں تو وہ شہر میں جرائم کی قیادت کریں گے، گذشتہ دو برسوں میں نوجوان گروپ لڑایئوں میں ملوث ہیں۔ متحدہ عرب امارات میں ایسے کسی بھی شخص کو برداشت نہیں کیا جائے گا جو اسلحے کی فروخت کے لیے بچوں کا استعمال کرے گا‘۔

ڈائریکٹر جنرل تابٹ التوریفی کا مزید کہنا تھا کہ مقامی پولیس کو 14 سال سے 26 سال کی عمر کے نوجوانوں کی گروپ لڑایئوں کی متعدد شکایات موصول ہوئی تھی، جھڑپوں میں ملوث نوجوانوں نے اعتراف کیا تھا کہ مہلک ہتھیار مذکورہ دکان سے ہی خریدہ تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں