ہفتہ, مئی 18, 2024
اشتہار

عامر کیانی کا پی ٹی آئی چھوڑنے کا امکان

اشتہار

حیرت انگیز

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما عامر کیانی کا پارٹی چھوڑنے کا امکان ہے وہ آج شام 5 بجے پریس کانفرنس کریں گے۔

اے آر وائی نیوز کو ذرائع سے ملنے والی اطلاعات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے مرکزی رہنما عامر کیانی کے پارٹی چھوڑنے کا امکان ہے۔ وہ آج شام پانچ بجے پریس کانفرنس کریں گے جس میں وہ پارٹی چھوڑنے کا اعلان کرسکتے ہیں۔

عامر کیانی کے پی ٹی آئی چھوڑنے کی تصدیق ان کے قریبی ساتھیوں نے کر دی ہے جب کہ ان کے ہمراہ مزید لوگ بھی پارٹی چھوڑ سکتے ہیں۔

- Advertisement -

اس حوالے سے عامر کیانی نے پارٹی چھوڑنے کی تصدیق کر دی ہے اور اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ میں پارٹی ہی نہیں سیاست بھی چھوڑ رہا ہوں۔ یہ فیصلہ دو ماہ پہلے کرلیا تھا اعلان آج کروں گا۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز کراچی سے منتخب رکن قومی اسمبلی مولوی محمود نے پارٹی چھوڑنے کا اعلان کیا تھا۔

پریس کانفرنس کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ پارٹی چھوڑنے کی اصل وجہ یہ ہے کہ میں فوج کیخلاف نہ گیا ہوں نہ جاؤں گا، سیاسی جماعتیں بدلی جاسکتی ہیں مگر ہم فوج کو نہیں بدل سکتے۔

گزشتہ روز ہی پی ٹی آئی سندھ کے صدر اور سابق وفاقی وزیر علی زیدی کی پی ٹی آئی چھوڑنے کی افواہیں گردش کی تھیں جس کی تردید خود علی زیدی نے کر دی تھی۔

Comments

اہم ترین

عبدالقادر
عبدالقادر
عبدالقادر پچھلے 8برس سے اے آر وائی نیوز میں بطور سینئر رپورٹر خدمات انجام دے رہے ہیں، آپ وزیراعظم عمران خان اور حکمراں جماعت پاکستان تحریک انصاف سے جڑی خبروں اور سیاسی معاملات پر گہری نظر رکھتے ہیں۔

مزید خبریں