The news is by your side.

Advertisement

"خلائی مخلوق کے ہاتھوں اغواء” ہونے والے شخص کا حیران کن دعویٰ، ویڈیو دیکھیں

دنیا میں خلائی مخلوق کے ہونے یا نہ ہونے پر ہی بحث جاری ہے تاہم ایک شخص نے خلائی مخلوق کے ہاتھوں اغواء ہونے کا دعویٰ کرکے تہلکہ مچا دیا ہے۔

غیرملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق کیلون پارکر نامی ایک ماہی گیر کا کہنا ہے کہ اسے 50سال پہلےمبینہ طور پر اغواء کیا گیاتھا، ان کا کہنا ہے کہ اغواء کاروں نے اسے کوویڈ19وبا اور تیسری عالمی جنگ کے بارے میں بتایا تھا۔

کیلون پارکر کا جب اغواء کیا گیئا اس وقت اس کی عمر 19سال تھی، ان نے بتایا کہ جنہوں نے اسے اغواء کیا تھا ان کی شکلیں نہایت عجیب اور خوفناک تھیں۔

man

کیلون پارکر کی عمر اس وقت68سال ہے جس کا کہنا ہے کہ اب تک یہ بات مجھ تک ہی محدود تھی لیکن اب خدشہ ہے کہ کوویڈ اور تیرسی عالمی جنگ کے بارے میں ان کے دعوے سچ ثابت ہو رہے ہیں۔

جنہوں نے اسے غواء کیا ان کے ہاتھوں کے پنجے بڑے اور مضبوط تھے اس کے ساتھ ان کی گاجر جیسی ناک اور کان بھی تھے، وہاں گزرے ہوئے دن میرے لیے ایک بھیانک خواب اور اذیت ناک تھے کیونکہ انہوں﷽ نے میرے جسم سے خون بھی نچوڑ لیا تھا۔

کیلون پارکر کا مزید کہنا ہے کہ اسے1973 میں میسی سپی میں ایک دریا کے کنارے سے اغواء کیا گیا تھا، مغوی کے مطابق جس دوران اسے اغواء کاروں نے اسے بنی نوع انسان کے ماضی کے خوفناک واقعات بھی دکھائے تھے۔

man

اس حوالے سے اڑن طشتری (یو ایف او )کے ماہر فلپ مینٹل نے میڈیاکو  بتایا ہے کہ کیلون پارکر تقریباً 50سال تک ان کے پاس رہااس لیے وہ اپنی بات کو مکمل اور واضح طور پر بیان نہیں کرپا رہا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں