آج سب گیدڑ مل کر شیر کا شکار کرنا چاہتے ہیں: عابد شیر علی
The news is by your side.

Advertisement

آج سب گیدڑ مل کر شیر کا شکار کرنا چاہتے ہیں: عابد شیر علی

عمران خان اور زرداری تمھاری باری کبھی نہیں آئے گی

فیصل آباد: مسلم لیگ ن کے رہنما عابد شیر علی نے کہا ہے کہ آج سب گیدڑ مل کر شیر کا شکار کرنا چاہتے ہیں، نیب صرف نوازشریف کو پکڑتی ہے، جس نے 62 ارب کا سی پیک دیا۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے فیصل آباد میں ورکرز کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے ہوئے کیا. ان کا کہنا تھا کہ عمران خان اور زرداری تمھاری باری کبھی نہیں آئے گی، اب اس کو باری ملے گی جو قوم کی خدمت کرے گا.

مر جائیں گے لیکن نواز شریف کا ساتھ نہیں چھوڑیں گے

عابد شیر علی

عابد شیر علی نے کہا کہ نواز شریف اور مریم نواز 60 سےزائد پیشیاں بھگت چکے ہیں، مگر ڈاکٹر عاصم اور شرجیل میمن کو کسی نے نہیں پکڑا.

وزیر مملکت پانی و بجلی کا کہنا تھا کہ نوازشریف نےعمران خان کی طرح جھوٹے 300 ڈیم نہیں بنائے، نواز شریف نے خیبر پختو نخواہ کا ہیلی کاپٹر مفت میں استعمال نہیں کیا، مر جائیں گے لیکن نواز شریف کا ساتھ نہیں چھوڑیں گے.

عابد شیر علی نے کہا کہ عمران خان سمجھتے ہیں کہ راجا ریاض کو لے کر جیت جائیں گے، لوٹے کیا نیا پاکستان بنائیں گے، زرداری دور میں حج سے لے کر رینٹل پاور تک اسکینڈل بنے.

عابد شیر علی کا کہنا تھا کہ کراچی میں روزانہ خون بہتا تھا، ہم نے شہر میں امن قائم کیا، مشرف نے ایک کال پر ملک کا سودا کیا، زرداری نے ملک لوٹا، نیب صرف نوازشریف کو پکڑتی ہے، جس نے سی پیک دیا، اب یہ لڑائی اقتدارکی نہیں، بلکہ پاکستان کی ہے، جیت عوام کی ہوگی.


لاہور میں جلسہ کرنا ہے تو عمران خان لاہور کے لوگ لائیں: عابد شیر علی


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں