بدھ, مئی 29, 2024
اشتہار

ابرار الحق نے معافی مانگ لی

اشتہار

حیرت انگیز

معروف گلوکار ابرارلحق نے اپنے نامناسب روہے پر معافی مانگ لی ہے جبکہ اپنے دل کی خلش کے حوالے سے بھی کھل کر اظہار خیال کیا ہے۔

ایک پروگرام میں بطور مہمان شرکت کرنے والے پاکستان کے نامور گلوکار نے اپنے والدین کے حوالے سے ادھوری رہ جانے والی خواہش پر کھل کر بات کی اور ساتھ ہی چند لوگوں کے ساتھ اپنے نامناسب رویے کی بھی معافی مانگی۔

اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے پاکستان کے نامور گلوکار کا کہنا تھا کہ کاش میں والدین کی تھوڑی اور خدمت کرلیتا۔ میری خواہش تھی کہ میں والدین کے ساتھ اپنی کامیابیاں بانٹ سکتا جو میں نہیں کر سکا۔

- Advertisement -

پروگرام میں ان سے پوچھا گیا کہ کوئی کسک رہ گئی ہو یا ایسا پچھتاوا جس پر آپ شرمندہ ہوں، اس کے جواب میں ابرار نے بتایا کہ جب میں نے نئی نئی گاڑی خریدی تھی تو میری گاڑی کو پیچھے سے دوسری گاڑی والے نے ٹکر مار دی تھی۔

انھوں نے بتایا کہ اس وقت مجھے بہت غصہ آیا میں نے اس سے کہا کہ اندھے ہو کیا لیکن جب اس نے میری طرف دیکھا تو اندازہ ہوا کہ واقعی اسے ٹھیک سے نظر نہیں آتا تھا پھر وہ محنت کرکے پیسے کما رہا تھا، تو میں اس شخص سے معافی مانگنا چاہتا ہوں۔

گلوکار کا کہنا تھا کہ میں ایک اور شخص سے معافی مانگنا چاہتا ہو، جب والد حیات تھے تو بیشتر افراد ان کے پاس مدد مانگنے کے لیے آیا کرتے تھے، ایک بار ایک آدمی کو اپنی چھت بنوانے کے لیے کافی پیسے چاہیے تھے۔

میں نے اسے آدھی رقم دی کہ شاید وہ جھوٹ بول رہا ہے اور سوچا کہ جو حقیقی حقدار ہوگا اسے دوں گا بعدازاں مجھے احساس ہوا اگر اللہ تعالیٰ نے بھی ایسا کرنا شروع کردیا تو میری باری تو آٗئے گی ہی۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں