The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف کی بیٹی اور داماد کی جائیدادیں قرق کرنے کا حکم

لاہور : احتساب عدالت نے پنجاب پاور ڈویلپمنٹ کمپنی، ایرا اور سرکاری محکموں کے فنڈز کی خورد برد کے کیس میں شہباز شریف کی بیٹی اور داماد کی جاٸیداد قرق کرنے کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق احتساب عدالت کے جج نسیم ورک نے پنجاب پاور ڈویلپمنٹ کمپنی، ایرا اور سرکاری محکموں کے فنڈز کی خورد برد کے کیس میں اپوزیشن لیڈر شہباز شریف کی بیٹی اور داماد کیخلاف تحریری حکم جاری کردیا۔

عدالت نے شہباز شریف کی بیٹی اور داماد کی منقولہ اور غیر منقولہ جائیدادیں قرق کرنے کا حکم دے دیا اور رابعہ عمران اور عمران علی کو اشتہاری قرار دے کر دائمی وارنٹ گرفتاری جاری کر دیئے۔

عدالت نے قرار دیا کہ رابعہ عمران اور عمران علی یوسف کی گرفتاری تک وارنٹ برقرار رہیں گے اور ٹراٸل ان کی گرفتاری کے بعد شروع ہو گا۔

عدالت نے فیصلے میں قرار دیا کہ ملزموں کو اشتہاری قرار دینے سے پہلے پیشی کیلئے 30 روز کی مہلت دی گئی مگر انھوں نے اس رعایت سے فائدہ نہیں اٹھایا ، اس لئے مسلسل عدم پیشی کی بنا پر اشتہاری قرار دیکر جائیدادیں قرق کرنے کا حکم دیا گیا ہے۔

نیب نے رابعہ عمران سمیت دیگر ملزموں کیخلاف ریفرنس دائر کیا، جس میں منی لانڈرنگ ایکٹ کی دفعات بھی شامل کی گئی ہیں ۔

ریفرنس کے مطابق عمران علی اور رابعہ عمران نے بطور مالکان فاطمہ ڈویلپرز مالی فوائد حاصل کیے، انھوں نے ارتھ کوئیک ری کنسٹرکشن اینڈ ری ہیبلیٹیشن اتھارٹی کے فنڈز فاطمہ فاطمہ ڈویلپرز کو منتقل کئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں