The news is by your side.

Advertisement

قومی ایئرلائن کے اہم عہدوں پرقائم مقام افسران تعینات

کراچی : قومی ائیر لائن کے اعلیٰ انتظامی عہدے قائم مقام افسروں کے رحم‘ پر کوئی آفیسر مستقل تعینات نہیں ہے. پی آئی اے میں ایک سے زائد عہدے دینے کی روایت بھی عام ہے۔

تفصیلات کے مطابق قومی ائیر لائن قائم مقام اور اضافی چارجزپربراجمان عہدیداروں کا گڑھ بن گئی ہے۔ قائم مقام چیف ایگزیکٹیو آفیسرکوقائم مقام چیف آپریشن آفیسربھی بنادیاگیاہے۔

دوسری جانب چیف آپریشن آفیسرکیپٹن قاسم حیات کی مدت ملازمت ختم ہونے ہونیوالی ہے۔ دل چسپ بات یہ ہے کہ ان کے پاس بھی اضافی چارجز تھے۔ لہذا وہ بھی دوران ملازمت دو چارجز سے لطف اندوز رہے ۔

باخبر ذرائع کے مطابق کپٹن قاسم حیات کے چھٹی پرجانے کےبعد ایکٹنگ چارج سی ای اوکودے دیاگیا ہےجبکہ دلچسپ بات یہ بھی ہے کہ سی ای اوبرنڈ ہیلڈن برنڈ کے پاس بھی ایکٹنگ چارج ہے۔

حاصل کردہ معلومات کے مطابق انتہائی اہم عہدوں پربراجمان جرمن شہری کی گیارہ ماہ بعد بھی سیکورٹی کلیئرنس نہیں ہوئی ہے ۔ ذرائع نے بتا یا کہ جرمن شہری کے پاس دودوایکٹنگ چارجز ہیں۔ائیر لائن کے قانون کے مطابق بغیرسیکورٹی کلیئرنس کے دواہم عہدےدینامجرمانہ غفلت ہے۔ جس پر حساس اداروں کوتحفظات ہیں۔

ذرائع نے بتا یا کہ کے چیئرمین کے مستعفی ہونے والے چئیرمین پی آئی اے کا عہدہ اضافی طورسیکریٹری ایوی ایشن ڈویژن ہے پاس ہے ۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں