The news is by your side.

Advertisement

خود اپنے بچے کو قبر میں اتارا، اسد صدیقی زندگی کے المیے پر بول پڑے

معروف اداکار اسد صدیقی نے گزشتہ دنوں ایک ویب شو میں انکشاف کیا کہ ان کے ہاں بچے کی  پیدائش قبل از وقت ہوئی تھی جو کچھ عرصے  بعد انتقال کرگیا

ٹیلیویژن کی نامور اداکار جوڑی اسد صدیقی اور زارا نور نے 2017 میں نئی زندگی کا سفر شروع کیا اور کچھ عرصہ قبل ان کے ہاں بچے کی ولادت ہوئی لیکن بچہ جلد ہی فوت ہوگیا۔

اسد صدیقی نے اس واقعے سے متعلق گزشتہ دنوں ایک ویب شو میں لب کشائی کی اور اس سلسلے میں ہونے والی تمام افواہوں کو رد کردیا۔

اسد صدیقی کا کہنا تھا کہ ہمارا بچہ ضائع(مس کیرج) نہیں ہوا تھا بلکہ اہلیہ زارا نور نے ایک بیٹے کو جنم دیا تھا جس کا نام ہم نے اورنگزیب رکھا تھا۔

اسد نے بتایا کہ بچے کی قبل از وقت پانچویں یا چھٹے مہینے میں پیدائش ہوگئی تھی، شروع میں سب بہتر لگ رہا تھا لیکن بعد میں کچھ پیچیدگیاں ہوتی گئیں اور ہم نے اپنا بچہ کھو دیا جس کو میں نے خود اپنے ہاتھوں سے سپردخاک کیا۔

انہوں نے کہا کہ یہ وقت ہمارے لیے کافی تکلیف دہ تھا لیکن ہم نے اللہ کی مرضی جان کر اس پر صبر کیا، کیونکہ جب آپ یہ جانتے ہیں کہ اوپر کوئی ذات ہے جو آپ کے معاملات دیکھ رہا ہے اور وہ آپ کو اس سے بہتر عطا کرے گا جو آپ سے لیا گیا ہے تو پھر دکھ ختم ہوجاتا ہے۔

اداکار نے یہ بھی بتایا کہ اس سانحہ کے بعد زارا کی حالت بھی کافی خراب ہوگئی تھی، مجھے لگتا ہے کہ یہ چیز مرد سے زیادہ عورت کو متاثر کرتی ہے۔

اس موقع پر اسد صدیقی نے لوگوں کی جانب سے اس حوالے سے کیے جانے والے تبصروں پر مایوسی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ میں کبھی کبھار کمنٹس پڑھتا ہوں، لوگ آپ کو پرکھنے لگ جاتے ہیں یہ جانے بغیر کہ دوسری طرف جو شخص ہے وہ کس پریشانی یا تکلیف سے گزر رہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں