The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ نادیہ جمیل نے کینسر کو شکست دے دی؟

لندن: کینسر کے موذی مرض میں مبتلا ہونے والی نامور پاکستانی اداکارہ جمیل نے اپنی صحت سے متعلق مداحوں کو بڑی خوش خبری سنادی۔

دو روز قبل نادیہ جمیل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر تصدیق کی کہ ان  کا بریسٹ کینسر کا علاج مکمل ہوگیا ہے۔ اس ٹویٹ میں انہوں نے دعاؤں میں یاد رکھنے پر مداحوں کا خصوصی طور پر شکریہ بھی ادا کیا۔

اداکارہ نے لکھا کہ ’کینسر سے لڑنا میرے لیے ایک ناقابلِ فراموش جدوجہد تھی، موذی مرض کے علاج کے لیے ہونے والی کیمو تھراپی ایک جنگ کی طرح ہے، میں اس جنگ میں بے خوف اور مضبوط رہی اور اللہ تعالیٰ کی محبت اور شفقت میں گھری رہی‘۔

مزید پڑھیں: ’ کینسر میری زندگی کا اختتام نہیں‘

نادیہ جمیل نے لکھا کہ ’میں نے ہر چیز سے سیکھنے کی کوشش کی، بیماری اور درد دراصل صحت یابی اور صبر کا سفر ہے، اللہ کا شکر ہے کہ اب میں بہتر ہوں‘۔

انہوں نے بتایا کہ ’کیموتھراپی کی وجہ سے میری شوگر 600 سے زیادہ ہوگئی تھی، میں تقریباً کوما میں چلی گئی تھی مگر اب  پہلے سے بہت بہتر ہوں‘۔

یہ بھی پڑھیں: کینسر میں‌ مبتلا اداکارہ نادیہ جمیل کا بچوں کے نام جذباتی خط

اداکارہ نے لکھا کہ ’میں اب ذیابیطس کی بیماری کا شکار ہوگئی ہوں اور مجھے مستقبل میں انسولین کی ضرورت پیش آئے گی‘۔

نادیہ جمیل نے لکھا کہ مجھے اب شدید کمزوری اور گھبراہٹ محسوس ہوتی ہے، لیکن مداحوں کے پیار بھرے اور حوصلہ افزا پیغامات میری ہمت باندھتے ہیں اور احساس دلاتے ہیں کہ اچھا وقت زیادہ دور نہیں ہے۔

اداکارہ نے اپنے مداحوں سے درخواست کی کہ ’میرے لیے سب دعا کریں کہ میں کچھ کھالوں، کیمو تھراپی کے بعد سے کچھ بھی کھانے کی ہمت نہیں، ایک ہفتے کے دوران صرف ایک سیب اور آدھی ڈبل روٹی کھائی ہے‘۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں