The news is by your side.

Advertisement

ایڈیلیڈ ٹیسٹ: چوتھا روز، انگلینڈ کو فتح کیلئے178رنز درکار

ایڈیلیڈ : ایشز کی تاریخ کا پہلا ڈے نائٹ ٹیسٹ فیصلہ کن مرحلے میں داخل ہوگیا، آخری روز انگلینڈ کو ایک سو اٹھہتر رنز اور آسٹریلیا کو چھ وکٹیں درکار ہیں۔

تفصیلات کے مطابق انگلینڈ اور آسٹریلیا کے درمیان کھیلے جانے والے ایڈیلیڈ ڈے نائٹ ٹیسٹ میں انگلش کھلاڑیوں نے جوابی وار کرتے ہوئے354 رنز کے تعاقب میں چار وکٹ پر176رنز بنالئے۔

چوتھے روز کھیل کے اختتام پر انگلش کپتان جو روٹ67 کرس ووکس 5رنز کے ساتھ کریز پر موجود ہیں، جیت کیلئے آخری روز انگلینڈ کو مزید 178 رنز اور آسٹریلیا کو چھ وکٹیں درکار ہیں۔

اس سے قبل جیمز اینڈرسن کی تباہ کن بولنگ نے آسٹریلیا کو دوسری اننگز میں گھٹنے ٹیکنے پر مجبور کردیا، اینڈرسن نے آدھی ٹیم کو پویلین بھیج کر آسٹریلیا کو صرف 138رنز ڈھیر کیا، ایشز سیریز برابر کرنے کے لئے انگلینڈ کو ایڈیلیڈ میں لازمی جیت درکار ہے۔


مزید پڑھیں: ایڈیلیڈ ٹیسٹ تیسرا روز، انگلینڈ پہلی اننگز میں227رنز پرآؤٹ


یاد رہے کہ ڈے نائٹ ٹیسٹ میں تیسرے روز انگلینڈ کی ٹیم نے آسٹریلیا پر نفسیاتی برتری حاصل کرلی، انگلینڈ کی ٹیم پہلی اننگز میں دو سو ستائیس رنز پر ڈھیر ہوگئی تھی۔ جس کے بعد ٹیسٹ پر آسٹریلیا کی گرفت مضبوط ہوگئی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں