جمعہ, جون 21, 2024
اشتہار

عدنان سمیع کا بھارت سے اپنے بیٹے کے نام خصوصی پیغام

اشتہار

حیرت انگیز

پاکستان سے بھارت منتقل ہو کر وہاں کی شہریت حاصل کرنے والے گلوکار و موسیقار عدنان سمیع نے اپنے بیٹے اذان کی سالگرہ پر محبت بھرا پیغام جاری کردیا۔

فوٹو اینڈ ویڈیو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام پر گلوکار عدنان سمیع نے پاکستان میں مقیم بیٹے اذان سمیع خان کے ہمراہ اپنی یادگار تصویر شیئر کرتے ہوئے خصوصی پیغام جاری کیا ہے۔

عدنان سمیع نے خصوصی پیغام میں لکھا کہ’ میرے پیارے بیٹے اذان، بہت سے لوگوں کو ہمارے خوبصورت رشتے و بندھن کا اندازہ نہیں، خیر یہ ان کا مسئلہ ہے لیکن سچ تو یہ ہے کہ میں یہ اظہار نہیں کر سکتا کہ میں آپ سے کتنی محبت کرتا ہوں‘‘۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ADNAN SAMI (@adnansamiworld)

- Advertisement -

انہوں نے کہا کہ مجھے آپ پر اور آپ کی تمام کامیابیوں پر ناقابلِ یقین حد تک فخر ہے اور میں یہ جانتا ہوں کہ آپ نے اپنے خوابوں کو حقیقت میں پورا کرنے کیلئے بہت محنت کی ہے ، ہمیشہ لگن سے کام کیا ہے اور یہی بات دیکھ کر میں خوشی سے پھولے نہیں سماتا۔

عدنان سمیع نے لکھا کہ میری دعا ہے کہ یہ نیا سال آپ کی زندگی میں اچھی صحت، خوشی، امن، کامیابی اور خوشحالی لائے جس کے آپ مستحق ہیں، آپ کا ستارہ چمکتا رہے اور ہر اس شخص کے دل کو اس نیکی سے روشن کرے جو اسے چھوتی ہے، آپ ہمیشہ اللہ پاک کی حفاظت میں رہیں، سالگرہ مبارک بچہ، ڈھیروں پیار و دعائیں۔

دوسری جانب بیٹے اذان  سمیع خان نے بھی اپنے والد کے پیار بھرے پیغام کا کمنٹ سیکشن میں جواب دیا، انہوں نے کہا کہ شکریہ بابا آمین، بابا میں بھی آپ سے بہت پیار کرتا ہوں۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Faizan Najeeb (@faizannajeeb)

واضح رہے کہ اذان عدنان سمیع کے بڑے بیٹے ہیں جو انہیں اداکارہ زیبا بختیار سے ہیں، عدنان سمیع خان اور زیبا بختیار نے 1993 میں شادی کی تھی، بعد ازاں ان دونوں کے درمیان طلاق ہوگئی تھی، عدنان سمیع اپنی تیسری بیوی کے ہمراہ بھارت میں مقیم ہیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز اذان سمیع خان نے اپنی 30ویں سالگرہ منائی جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئی۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں