The news is by your side.

Advertisement

‘نفرت’ محبت میں کیسے بدلی؟: احمد گوڈیل اور اہلیہ کی دلچسپ گفتگو

کراچی: وی جے احمد گوڈیل نے اپنی اہلیہ اسریٰ سے اپنی پہلی ملاقات کی داستان سناتے ہوئے کہا کہ اسریٰ شروع میں ان سے نفرت کرتی تھیں۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی ڈیجیٹل کے مارننگ شو گڈ مارننگ پاکستان میں پاکستان سپر لیگ کے میزبان اور وی جے احمد گوڈیل اپنی اہلیہ اسریٰ کے ساتھ شریک ہوئے۔

ندا یاسر کے سوالات کے جواب دیتے ہوئے احمد نے بتایا کہ ان کی اور اسریٰ کی پہلی ملاقات ایک شاپنگ مال میں ہوئی تھی جہاں وہ اپنا شو کرنے گئے ہوئے تھے۔

اسریٰ نے بتایا کہ انہیں پہلے پہل احمد سے سخت چڑ ہوگئی تھی کیونکہ مال میں اسپیکر پر ان کی آواز گونجتی رہتی تھی اور ان کا کام ڈسٹرب ہوتا تھا۔

احمد گوڈیل نے کہا کہ بہت مزے کی بات ہے کہ ان کو مجھ سے شروع سے نفرت تھی کیونکہ جب بھی میں شو کررہا ہوتا تھا تو میرے بولنے کی وجہ سے یہ اپنا کام کرتے ہوئے بہت ڈسٹرب ہوجایا کرتی تھیں، اس بات کی تائید اسریٰ نے بھی کی۔

جب دونوں کی ملاقات ہوئی تو احمد نے انہیں وی جے کا آڈیشن دینے کے لیے کہا اور اپنا نمبر دیا۔

احمد بتاتے ہیں کہ انہیں اسریٰ پہلی نظر میں بہت اچھی لگی، نمبر دینے کے اگلے دن وہ بہت تیار ہو کر ان سے ملنے گئے لیکن ان کے ارمانوں پر اس وقت اوس پڑ گئی جب انہیں پتہ چلا کہ اسریٰ اس دن وہاں نہیں تھیں۔

وہ اس دن اسریٰ کو ہر جگہ ڈھونڈتے پھرے، اس کے اگلے دن ملاقات ہوئی تو علم ہوا کہ اسریٰ نے ان کا غلط نمبر لکھ لیا تھا۔

اس کے بعد دونوں کی دوستی بڑھتی گئی اور 5 سال کے بعد دونوں نے ایک ہونے کا فیصلہ کرلیا۔

احمد گوڈیل نے رواں برس ستمبر میں شادی کی۔ فوٹو اور ویڈیو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام پر انہوں نے اپنے نکاح کی تصویریں شیئر کی تھیں جس میں انہوں نے آف وائٹ شیروانی زیب تن کی ہوئی تھی جبکہ ان کی اہلیہ بھی آف وائٹ رنگ کے عروسی جوڑے میں ملبوس ہیں۔

احمد گوڈیل نے مداحوں کو اپنی شادی کی خوشخبری دیتے ہوئے لکھا تھا کہ ’2020 میں کہ جب ہر بُری چیز وقوع پذیر ہورہی ہے تو ایسے میں مَیں ایک خوشخبری آپ سب کے ساتھ شیئر کرنے لگا ہوں اور وہ یہ ہے کہ میں نے شادی کر لی ہے۔‘

Comments

یہ بھی پڑھیں