The news is by your side.

Advertisement

ہم حکومت کو 100 دن دیں گے، عمران خان وعدے پورے کرکے دکھائیں، احسن اقبال

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے رہنما احسن اقبال کا کہنا ہے کہ موجودہ حکومت کو سو دن پورے کرنے دیں گے اور دیکھیں گے کہ وزیراعظم عمران خان کتنے وعدے پورے کرتے ہیں، حکومت نے گیس بجلی مہنگی کرکےعوام پر بوجھ ڈال دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کے رہنما احسن اقبال کے رہنما نے میڈیا سے گفتگو میں کہا کہ پانی کا مسئلہ اہم ہے،خوشی ہےچیف جسٹس دلچسپی لے رہےہیں، ہماری حکومت نےنیشنل واٹر پالیسی بنائی،اب اس پرعمل ہوناچاہئے، چیف جسٹس پاکستان نیشنل واٹر پالیسی پر عملدرآمد یقینی بنائیں۔

احسن اقبال کا کہنا تھا کہ نئے پاکستان کا سودا بیچا گیا اس کی اصلیت عوام کے سامنے ہے، ہیلی کاپٹر میں وزیراعظم اور ان کے کتے بھی سفرکرتےہیں، حکومت کا 55روپے کلومیٹر پر ہیلی کاپٹرچل رہاہے۔

ن لیگی رہنما نے حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا تیس دن میں حکومت کے تیس لطیفے بن گئے ہیں، سو دن میں حکومت کے سو لطیفے بنیں گے، ہم حکومت کو100 دن دیں گے، عمران خان وعدے پورے کرکے دکھائیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ عمران خان آپ کے ہاتھ پاؤں کھلےہیں،جو کہا ہے وہ کریں ، آپ 100دن کےوعدےپورےکرکےدکھائیں، آپ کے پاس تجربہ نہیں اس لئے وعدے پورے نہیں کر پائیں گے۔

مزید پڑھیں : ہم حکومت کو100دن کا پلان مکمل کرنے کاپورا موقع دیں گے، احسن اقبال

احسن اقبال نے کہا حکومت نےبیرون ملک سے200ارب ڈالرلانےتھےلاکردکھائیں ، ایل پی جی کی قیمت بڑھا کرعوام پر بوجھ ڈال دیا گیا، الیکشن سے پہلے کہا تھا حکومت چلانا اناڑیوں کا کام نہیں۔

یاد رہے چند روز قبل حسن اقبال کا کہنا تھا کہ نواز شریف اور ان کی بیٹی سیاسی قیدی ہیں ، ہم حکومت کو100دن کا پلان مکمل کرنے کاپورا موقع دیں گے ، انہوں نے جو پانی سے گاڑی چلانی ہے چلا کر دکھائیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں