The news is by your side.

Advertisement

ایئر ٹریفک کنٹرولر کی مہارت نے نجی طیارے کو حادثے سے بچا لیا

کراچی: نور خان ایئر بیس سے اڑنے والے خصوصی نجی طیارے میں دوران پرواز خرابی پیدا ہوگئی تاہم سول ایوی ایشن اتھارٹی کے ایئر ٹریفک کنٹرولر نے کمال مہارت سے طیارے کو کنٹرول کرتے ہوئے اسے حادثے سے بچالیا۔

تفصیلات کے مطابق سول ایوی ایشن اتھارٹی کے ایئر ٹریفک کنٹرولر نے کارنامہ انجام دیتے ہوئے خصوصی نجی طیارے کو حادثے سے بچالیا۔ نجی طیارے نے نور خان ایئر بیس سے لاہور کے لیے اڑان بھری تھی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ طیارے کے اڑان بھرنے کے 10 منٹ بعد اس میں فنی خرابی پیدا ہوگئی جس کے بعد کپتان کا ایئر ٹریفک کنٹرولر سے اچانک رابطہ منقطع ہوگیا، طیارہ ریڈار سے بھی غائب ہوگیا تھا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ طیارے کے الیکٹرک سسٹم نے کام کرنا چھوڑ دیا تھا تاہم سی اے اے کے ایئر ٹریفک کنٹرولر نے مہارت سے طیارے کو کنٹرول کیا۔ طیارے کو نیو اسلام آباد ایئرپورٹ پر بحفاظت اتار لیا گیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ طیارے میں ایک اہم شخصیت سوار تھی۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز بھی کراچی میں ایئر ٹریفک کنٹرولر نے کمال مہارت کا مظاہرہ کرتے ہوئے ایک غیر ملکی طیارے کو بڑے حادثے سے بچایا تھا۔

غیر ملکی ایئر لائن کی مذکورہ پرواز ڈبلیو وائی 276 نے بھارتی شہر جے پور سے مسقط کے لیے اڑان بھری تاہم سندھ کے علاقے چھور کے مقام پر آسمانی بجلی کی زد میں آگئی۔

اس موقع پر ایئر ٹریفک کنٹرولر نے کمال مہارت کے ساتھ طیارے کے عملے سے رابطہ بحال رکھا اور مکمل رہنمائی کرتے ہوئے طیارے کو حادثے سے بچایا، طیارے میں 150 مسافر سوار تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں