The news is by your side.

‘جولی ایل ایل بی 3‘ کی تیاری؛ اکشے کمار اور ارشد وارثی جلوہ گر ہوں گے

ممبئی: بالی وڈ کی بلاک بسٹر فلم ’جولی ایل ایل بی‘ کے تیسرے سیکوئل کی تیاری آئندہ سال شروع کیے جانے کا امکان ہے جس میں معروف اداکار اکشے کمار اور ارشد وارثی جلوہ گر ہوں گے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ہدایت کار سبھاش کپور، اکشے کمار اور ارشد وارثی کچھ عرصے سے ’جولی ایل ایل بی‘ کے تیسرے سیکوئل پر تبادلہ خیال کر رہے ہیں اور اب چیزیں آخری مراحل میں داخل ہوتی دکھائی دے رہی ہیں۔

میڈیا رپورٹس میں ذرائع کا حوالہ دے کر بتایا گیا ہے کہ ’جولی ایل ایل بی 3‘ کی تیاری 2023 میں شروع کیے جانے کا امکان ہے۔ اس متعلق مزید تفصیلات نہیں ہیں۔

2013 میں ریلیز ہونے والی ’جولی ایل ایل بی‘ میں بھارت کے بدحال عدالتی نظام کو ہلکے پھلکے طنزیہ انداز میں ناظرین کے لیے پیش کیا گیا اور فلم سُپر ہٹ ثابت ہوئی۔ اس میں ارشد وارثی کے علاوہ کوئی بھی اداکار کام کرنے کے لیے تیار نہیں تھا۔

سبھاش کپور اس فلم میں شاہ رخ خان کو کاسٹ کرنا چاہتے تھے اور اداکار خود بھی فلم کو کرنے میں کافی دلچسپی رکھتے تھے۔ ان کی خواہش تھی کہ فلم میں پہلی بار وکیل کا کردار ادا کروں، مگر ’چنئی ایکسپریس‘ اور ’جب تک ہے جان‘ میں مصروف رہنے کی وجہ سے اس کا حصہ نہیں بن پائے۔

شروع میں تو کسی کو امید نہیں تھی کہ فلم بڑے پیمانے پر ہٹ ہوں گی۔ پہلی فلم کی کامیابی کے بعد اس کا دوسرا سیکوئل بنایا گیا جس میں اکشے کمار نے مرکزی کردار ادا کیا تھا۔

فلم کے دوسرے سیکوئل نے تھوڑے عرصے میں 100 کروڑ سے زائد کا بزنس کیا اور باکس آفس پر دھوم مچا دی تھی۔ اب فلم کے تیسرے سیکوئل کی خبر سن کر لوگوں میں خوشی کی لہر دور گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں