The news is by your side.

Advertisement

امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز پاکستان پہنچ گئیں

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کے دورہ واشنگٹن کے بعد امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز چار روزہ سرکاری دورے پر پاکستان پہنچ گئیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکا کی نائب وزیرخارجہ ایلس ویلز پاکستان پہنچ گئیں، ایلس ویلز دارالحکومت اسلام آباد میں پاکستانی حکام سے اہم ملاقاتیں کریں گی۔ ملاقاتوں میں دو طرفہ تعلقات اورعلاقائی صورتحال پر گفتگو کی جائے گی۔

ایلس ویلز کی پاکستان میں سول سوسائٹی اور دیگر سیاسی رہنماؤں سے بھی ملاقاتیں ہوں گی۔

امریکی نائب وزیر خارجہ 13 جنوری سے سہ ملکی دورے پر ہیں، سب سے پہلے انہوں نے سری لنکن دارالحکومت کولمبو کا دورہ کیا، اس کے بعد وہ بھارت گئیں اب اپنے دورے کے آخری مرحلے میں وہ پاکستان آئی ہیں، ان کا یہ دورہ 22 جنوری تک جاری رہے گا۔

کچھ عرصہ قبل اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو میں ایلس ویلز نے کہا تھا کہ امریکا، پاکستان اور بھارت میں کشیدگی نہیں دیکھنا چاہتا۔ بھارت سے گرفتار کشمیریوں کی رہائی کا معاملہ اٹھایا گیا ہے، خطے میں امن کیلئے پاکستان اور بھارت کو اعتماد سازی کی فضا بحال کرنا ہوگی۔

انہوں نے کہا تھا کہ پاک امریکا تعلقات میں بھی بہتری آرہی ہے، امید ہے پاکستان افغان حکومت اور طالبان کو مذاکرات کی میز پر لے آئے گا، پاکستان اور امریکا نے مل کر افغانستان کے سیاسی حل کی کوشش کی، امید ہے پاکستان یہ تعاون جاری رکھے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں