The news is by your side.

Advertisement

طلبا کیلئے اہم خبر ، تمام تعلیمی ادارے 2 روز کیلئے بند

کوئٹہ : بلوچستان کے دارلحکومت کوئٹہ میں تمام تعلیمی ادارے 2 روز کیلئے بند کر دیئے گئے، تعلیمی ادارے دہشت گردی کے خطرے کے پیش نظر بند کئے گئے۔

تفصیلات کے مطابق بلوچستان کے دارلحکومت کوئٹہ میں دہشت گردی کے خطرے کے پیش نظر تمام تعلیمی ادارے دو دن کے لئے بند کردیئے۔ وزیرتعلیم بلوچستان نصیب اللہ مری نے کہا ہے کہ جمعرات ،جمعہ کو کوئٹہ کے تمام اسکولز بند رہیں گے۔

بورڈ انٹرمیڈیٹ اینڈ سکینڈری ایجوکیشن نے میٹرک کے 2 پیپرز بھی ملتوی کردیئے ہیں ، اس حوالے سے چیئرپرسن بورڈ سعدیہ فاروقی کا کہنا تھا کہ جمعرات اورجمعہ کو میٹرک کا پرچہ نہیں ہوگا تاہم کوئٹہ کے علاؤہ دیگر اضلاع میں امتحان معمول کے مطابق ہوگا اور کینسل پرچوں کی تاریخ کااعلان بعد میں کیا جائے گا۔

سول سیکرٹریٹ سمیت دیگر محکموں میں بھی حفاظت انتظامات بڑھادیئےگئےہیں اور وہاں آنےجانےوالے افراد کی سختی چیکنگ کی جارہی ہے ۔

دوسری جانب ینگ ڈاکٹرزنے اپنے مطالبات کے حق میں آج نکالی جانےوالی احتجاجی ریلی بھی ملتوی کرتے ہوئے تمام ڈاکٹرزاوردیگر عملہ ایمرجنسی وارڈز اور ٹراما سینٹر میں حاضری یقینی بنانے کاکہاہے ۔

کوئٹہ سبی مچھ اور چمن کےریلوے اسٹیشنز پر سیکورٹی بڑھا دی گئی ہے، مسافر ٹرینوں کی روانگی و آمد کے اوقات اسٹیشن آنے والے افراد کی جامع تلاشی لی جائے گی جبکہ مساٖفرٹرینوں پر کمانڈوز تعینات کردیئے گئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں