site
stats
پاکستان

دہشت گردی کےخلاف جنگ میں تمام صوبےمتحد ہیں‘ مریم اورنگزیب

Marriyum Aurangzeb

اسلام آباد: وزیرمملکت اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ دہشت گردی کےخلاف جنگ میں تمام صوبوں اور ریاستی اداروں کے درمیان مکمل ہم آہنگی ہے۔

تفصیلات کےمطابق وزیرمملکت اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ نیشنل ایکشن پلان ، آپریشن ضرب عضب ،رد الفساد اور خیبر فور سمیت دہشت گردی کے خلاف اہم اقدامات میں شاندار کامیابیاں حاصل ہوئی ہیں۔

مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ حکومت کا دہشت گردی سے نمٹنے کا عزم غیرمتزلزل ہے جس کے باعث دہشت گرد تنظیموں اور ان کے ہمدردوں کے خلاف حتمی کارروائی کی گئی۔

وزیرمملکت اطلاعات ونشریات کا کہنا تھا کہ چوہدری نثار علی خان کےمستعفیٰ ہونے سےمتعلق قیارس آرائیوں کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ چوہدری نثار وزیرداخلہ کی حیثیت سے اپنی ذمہ داریاں نبھا رہے ہیں۔


وزیر دفاع اوروزیرداخلہ کےدرمیان بات چیت بند جب کہ دہشت گردآزاد ہیں‘ فواد چوہدری


واضح رہےکہ گزشتہ روز ترجمان تحریک انصاف فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ وزیردفاع خواجہ آصف اور وزیرداخلہ چوہدری نثارکی آپس میں بول چال ہی بند ہے تو دہشت گرد متحد بھی ہوں گے اور کارروائیاں بھی کریں گے تو ایسے میں ملک میں بدامنی نہیں ہو گی تو کیا ہو گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top