The news is by your side.

Advertisement

غصے میں بھری شیرنی کا حملہ، تیندوے کی گردن توڑ ڈالی

یوں تو شیر اور تیندوا دونوں ہی شکاری جانور ہیں اور کسی بھی جانور کے لیے خطرہ بن سکتے ہیں، لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ اگر ان دونوں کی لڑائی ہوگی تو جیت کس کی ہوگی؟

سوشل میڈیا پر وائرل ایک دل دہلا دینے والی ویڈیو میں ایسے ہی مناظر ہیں جس میں ایک شیرنی نے تیندوے کو نہ صرف مار گرایا ہے بلکہ غصے میں جنگل میں اسے گھسیٹتے ہوئے دور تک لے گئی۔

یہ ویڈیو بھارتی ریاست راجھستان کے سرسکا ٹائیگر ریزرو کی ہے، ریزرو دو بزنس مین بھائیوں کی نجی ملکیت ہے جو اس واقعے کے وقت وہاں موجود تھے۔

مالکان کا کہنا ہے کہ مذکورہ روز وہ صبح اٹھے تو ریزرو میں موجود دوسرے جانور جیسے بندروں اور ہرنوں نے شور مچا مچا کر آسمان سر پر اٹھا رکھا تھا اور ایک دوسرے کو خطرے سے آگاہ کر رہے تھے۔

اس غیر معمولی صورتحال پر وہ گاڑی میں باہر نکلے اور جلد ہی انہیں شیرنی دکھائی دے گئی۔ دونوں بھائیوں کا کہنا ہے کہ درخت پر ایک تیندوا موجود تھا جبکہ شیرنی آہستگی سے قریب موجود دوسرے درخت پر چڑھنے کی کوشش کر رہی تھی۔

دیکھتے ہی دیکھتے شیرنی نے 8 فٹ بلند چھلانگ لگائی اور جھپٹ کر تیندوے کی گردن پکڑ لی، دونوں خونخوار آوازوں میں صرف چند سیکنڈ تک لڑتے رہے جس میں شیرنی کو فتح حاصل ہوئی۔

شیرنی نے تیندوے کی گردن توڑ ڈالی اور پھر موت کے گھاٹ اتارنے کے بعد اسے جھاڑیوں میں دور تک گھسیٹتی ہوئی لے گئی۔

مالکان کے مطابق ان کا ابتدائی اندازہ تھا کہ شیرنی نے شکار کے لیے تیندوے پر حملہ کیا، لیکن بعد ازاں ریزرو عملے نے تیندوے کا مردہ جسم صحیح سلامت پایا یعنی شیرنی نے اسے کھایا نہیں تھا۔

مالکان کا کہنا ہے کہ انہوں نے شیرنی کو فی الحال سب سے الگ تھلگ کردیا ہے۔

خیال رہے کہ شیر کسی دوسرے شکاری جانور جیسے تیندوے یا مگر مچھ سے خطرہ محسوس کریں تو پہلے ہی ان پر حملہ کردیتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں