The news is by your side.

Advertisement

امریکا میں ایک اور بد ترین دن، ڈھائی ہزار سے زائد افراد ہلاک

نیویارک: امریکا میں کرونا وائرس کی ہلاکت خیزی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے، سپر پاور کو ایک اور بدترین دن کا سامنا کرنا پڑا، 24 گھنٹوں کے دوران ڈھائی ہزار سے زیادہ افراد جان سے چلے گئے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا میں کو وِڈ نائنٹین سے ہلاکتوں کی تعداد 28,554 ہو گئی ہے، صرف نیویارک میں 11,586 افراد لقمہ اجل بن چکے ہیں، جب کہ امریکا بھر میں کرونا وائرس کے مجموعی کیسز کی تعداد 6 لاکھ 44 ہزار سے بڑھ گئی، دوسری طرف امریکی صدر کہتے ہیں ملک میں وائرس عروج پر ہے، جارحانہ حکمت عملی کام کر رہی ہے، آج لاک ڈاؤن ختم کرنے کا منصوبہ پیش کریں گے۔

خیال رہے کہ امریکا میں مسلسل دوسرے روز کرونا وائرس سے 2 ہزار سے زیادہ افراد ہلاک ہوئے ہیں، تاہم گورنر نیویارک کا کہنا تھا کہ اب اسپتالوں میں داخل افراد کی تعداد کم ہونے لگی ہے اور اموات کی شرح میں بھی کمی آ رہی ہے۔

امریکا میں کرونا کا قہر، ایک دن میں 2ہزار سے زائد ہلاکتیں

دوسری طرف نیویارک میں متاثرین کی تعداد 2 لاکھ 14 ہزار سے بڑھ چکی ہے، نیو جرسی میں 71 ہزار کیسز، میساچوسٹس میں 29 ہزار،مشی گن 28 ہزار، کیلی فورنیا میں 27 ہزار اور ٹیکسس میں 16 ہزار سے کیسز بڑھ چکے ہیں۔

پورے امریکا میں کرونا وائرس سے صحت یاب مریضوں کی تعداد بڑھ کر 48,708 ہو چکی ہے۔ اس وقت امریکا نہ صرف اموات کی تعداد کے لحاظ سے بلکہ کیسز کی تعداد کے لحاظ سے بھی دنیا میں سر فہرست ملک ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں