ہفتہ, جون 22, 2024
اشتہار

شوہر سے پہلی ملاقات کب اور کہاں ہوئی؟ عنزیلہ عباسی نے قصہ سنادیا

اشتہار

حیرت انگیز

پاکستان شوبز کی معروف اداکارہ جویریہ اور سینئر اداکار شمعون عباسی کی بیٹی ابھرتی ہوئی اداکارہ عنزیلہ عباسی نے اپنے شوہر سے ملاقات کا قصہ سُنادیا۔

پاکستان کی معروف ماڈل و اداکارہ عنزیلہ عباسی نے اے آر وائی ڈیجیٹل کے شو ’گڈ مارننگ پاکستان‘ میں شرکت کی جہاں انہوں نے اپنی شادی کے بارے میں گفتگو کی۔

اداکارہ عنزیلہ عباسی نے انکشاف کیا کہ میری تاشفین سے اس وقت ملی تھیں، جب 2021 میں ہم اپنے دوستوں کے ساتھ ہنزہ گئے تھے، بعد میں اس سفر سے واپس آتے ہوئے ہم دوست بن گئے، اس کے بعد ہم دو سال تک نہیں ملے۔

- Advertisement -

جویریہ عباسی کی بیٹی عنزیلہ کی شادی کی تصاویر ویڈیوز وائرل

عنزیلہ عباسی نے کہا کہ دو سال کے بعد وہ مناسب طریقے سے ملے اور اسکے بعد راستے میں آنے والی رکاوٹوں کا سامنا کیا، تاشفین مجھے پسند کرتا تھا، مجھے بھی یہ پسند تھا جس کے انہوں نے اپنے جذبات کا اعتراف کیا اور پھر ہماری فیملی کی آپس میں ملاقات ہوئی تاکہ معاملات کو آگے بڑھایا جا سکے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@anzelaabbasi)

عنزیلہ عباسی کو اپنی شادی پر سفید دلہن کا لباس پہننے کی وجہ سے ٹرولنگ کا سامنا بھی کرنا پڑا تھا، اس سے متعلق انہوں نے کہا کہ مجھے میرے گھر والوں نے بھی زور دیا تھا کہ مجھے اپنی شادی پر سرخ لباس پہننا چاہیے، لیکن میں نے وہی کیا جو میں چاہتی تھیں۔

واضح رہے کہ اداکارہ، ماڈل اور گلوکارہ انزیلا عباسی نے گزشتہ سال اگست میں ریلیشن شپ کونسلر اور تھراپسٹ تاشفین انصاری سے شادی کی تھی۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں