The news is by your side.

Advertisement

اے پی سی میں شامل 12 جماعتوں کی قیادت کا اجلاس 2 اکتوبر کو طلب

اسلام آباد: آل پارٹیز کانفرنس میں شامل 12 اپوزیشن جماعتوں کی مرکزی قیادت کا اجلاس طلب کیا گیا ہے۔

ذرایع کے مطابق اے پی سی میں شامل ایک درجن جماعتوں کی مرکزی قیادت کا اجلاس 2 اکتوبر کو آن لائن طلب کر لیاگیا، جس میں پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ کے مرکزی عہدے داران کا فیصلہ کیاجائے گا۔

پی ڈی ایم کی اسٹیرنگ کمیٹی کا آئندہ اجلاس 5 اکتوبر کو احسن اقبال کی زیر صدارت اسلام آباد میں ہوگا، جس میں ریلیوں، اکتوبر سے دسمبر تک جلسوں اور احتجاج کا روڈ میپ بنایاجائے گا۔

واضح رہے کہ گزشتہ اپوزیشن جماعتوں کی پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ کا اہم اجلاس منعقد ہوا تھا، جس میں احتجاجی تحریک کی حکمت عملی کے لیے ایک اسٹیرنگ کمیٹی قائم کی گئی، اور احسن اقبال کو کمیٹی کا سربراہ بنایاگیا۔

پی ڈی ایم اے کا 11 اکتوبر کو کوئٹہ میں جلسے کا اعلان

سابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے میڈیا سے اس سلسلے میں گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ ایک خاص مقصد کے لیے بنائی گئی ہے، اسٹیرنگ کمیٹی پی ڈی ایم کو آگے بڑھانے کے لیے اپنا کردار ادا کرے گی، اس ہفتے تحریک کو مکمل کر کے عوام کے سامنے پیش کریں گے، 11 اکتوبرکو پی ڈی ایم کا کوئٹہ میں پہلا جلسہ ہوگا۔

انھوں نے کہا کہ پاکستان کو غیر جمہوری حکومت سے نجات دے کر آزاد کیا جائے گا، یہ تحریک ملکی سیاسی تاریخ میں حقیقی سیاسی تبدیلی لائے گی۔

ادھر گزشتہ روز وفاقی کابینہ اجلاس میں وزیر اعظم نے سینیر وزرا پر مشتمل کابینہ کی پولیٹیکل کمیٹی تشکیل دے دی ہے، ذرایع کا کہنا ہے کہ کمیٹی میں اسد عمر، شفقت محمود، شیخ رشید، فواد چودھری، شہزاد اکبر، ڈاکٹر بابر اعوان شامل ہیں، یہ کمیٹی اپوزیشن کی تحریک سمیت سیاسی معاملات پر اپنی تجاویز دے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں