The news is by your side.

Advertisement

ایپل نے اپنا پہلا ہیڈ فون متعارف کروا دیا

امریکی ملٹی نیشنل ٹیکنالوجی کمپنی ایپل نے اپنا پہلا ایئر ہیڈ فون خاموشی سے متعارف کروا دیا جس کے بارے میں افواہیں کئی ماہ سے سامنے آرہی تھیں۔

ایپل کے ایئر پوڈ میکس میں ایکٹو نوائز کینسلنگ (اے این سی)، ڈیجیٹل اسسٹنٹ سری تک آسان رسائی اور کمپنی کے مخصوص ڈیزائن کے تمام عناصر موجود ہیں۔

تاہم یہ کسی مڈرینج یا چینی کمپنیوں کے فلیگ شپ فونز سے بھی مہنگا ہے جس کی قیمت 549 ڈالرز (لگ بھگ 88 ہزار پاکستانی روپے) رکھی گئی ہے۔

کمپنی کا کہنا ہے کہ یہ مہنگا ہیڈ فون صارف کو نوائز کینسلنگ کے ساتھ زبردست ہائی فیڈیلٹی آڈیو، اڈاپٹو ای کیو اور اسپائٹل آڈیو کی سہولیات فراہم کرتا ہے۔

ایپل کے سنیئر نائب صدر گریگ جوسویک کا کہنا ہے کہ ایئر پوڈ میکس کے ساتھ ہم نے جادوئی ایئر پوڈز تجربہ صارفین کے لیے فراہم کیا ہے، جس کا ڈیزائن حیران کن ہے اور اس کے ساتھ طاقتور ہائی چپس اور ایڈوانسڈ سافٹ ویئر اس ہیڈ فون میں وائر لیس کمپیوٹیشنل آڈیو ان ایبل کرتا ہے۔

اس کا ہیڈ بینڈ فریم اسٹین لیس اسٹیل کا ہے اور آسانی سے فٹ ہوجاتا ہے، کمپنی کے مطابق ہیڈ بینڈ کے ایئر کپس میں انقلابی میکنزم ہر ایک پر اسے بہتر فٹ کرنے کے لیے روٹیٹ کردیتا ہے۔

ہیڈ فون میں ایپل واچ سے متاثر ڈیجیٹل کراؤن والیوم اور آڈیو کنٹرولز کے لیے دیا گیا ہے جبکہ ان سے کالز کو وصول کرنے کے ساتھ سری کو متحرک بھی کیا جا سکتا ہے۔

کمپنی کی ایچ 1 چپ ہر ایئر کپ کے اندر ہے جو کمپیوٹیشنل آڈیو فراہم کرتی ہے جبکہ ٹرانسپیرنسی موڈ اور اے این سی موڈ دیا گیا ہے، جن میں ایک بٹن کو دبا کر سوئچ کیا جاسکتا ہے۔

صارف ایک بٹن سے اپنی آڈیو اسٹریم کسی اور ایئر پوڈ سیٹ سے شیئر کرسکتے ہیں۔

کمپنی کا کہنا ہے کہ سنگل چارج پر اس کی بیٹری لائف 20 گھنٹے تک ہوسکتی ہے جبکہ اس کے ساتھ ایک اسمارٹ کیس دیا جائے گا جو بیٹری کی زندگی بڑھانے کے لیے ایک الٹرا پاور اسٹیٹ کو متحرک کرتا ہے۔

فی الحال یہ ہیڈ فون ایپل کی ویب سائٹ پر دستیاب ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں