The news is by your side.

Advertisement

‘ثابت کرو کہ تم صدام حسین نہیں’

لندن: ایک برطانوی شخص کو اس وقت حیرت کا شدید جھٹکا لگا جب معروف کمپنی ایپل نے اس کا خریدا ہوا فون یہ کہہ کر واپس لینے سے انکار کردیا کہ پہلے وہ ثابت کرے کہ وہ صدام حسین نہیں ہے۔

برمنگھم کے رہائشی ٹیکسی ڈرائیور شراکت حسین کا کہنا ہے کہ اس نے اپنی بہن کے لیے آئی فون خریدا لیکن اس کی بہن کو وہ فون پسند نہیں آیا اور اس نے اسے واپس کردیا۔

شراکت حسین نے وہ فون کمپنی کو واپس کر کے اپنی رقم واپس لینی چاہی لیکن اسے کمپنی کی جانب سے ایک ای میل موصول ہوئی۔ اس ای میل کو پڑھ کر اسے شدید حیرت ہوئی جس کے مطابق اسے کہا گیا کہ وہ ثابت کرے کہ وہ عراق کا سابق ڈکٹیٹر صدام حسین نہیں ہے۔

کتے کے لیے 8 آئی فون *

ای میل میں اسے کہا گیا کہ چونکہ حکومت کی جانب سے اس کا نام اس فہرست میں شامل ہے جس کے تحت اسے کسی قسم کی تجارت کی اجازت حاصل نہیں، لہٰذا اسے فون فروخت کرنا غیر قانونی ہوگا۔

شراکت حسین نے اپنے شناختی دستاویز کمپنی کو بھجوائے تاہم اس کے بعد کمپنی نے اس سے نئی فرمائش کردی کہ چونکہ اس کا اور سابق عراقی آمر صدام حسین کا آخر نام مماثل ہے، لہٰذا اب وہ اس بات کا ثبوت پیش کرے کہ اس کا صدام حسین کے خاندان سے کوئی تعلق نہیں۔

تاہم میڈیا پر خبر آجانے کے بعد ایپل کمپنی کی غلط فہمی دور ہوگئی اور کمپنی کے ایک عہدیدار نے شراکت حسین سے معذرت طلب کرتے ہوئے بہت جلد اس کی رقم واپس دینے کا عندیہ ظاہر کیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں