میری خواہش ہے کہ پاکستان کا نام مزید روشن کروں، طالب علم احمد نواز -
The news is by your side.

Advertisement

میری خواہش ہے کہ پاکستان کا نام مزید روشن کروں، طالب علم احمد نواز

اسلام آباد : سانحہ اے پی ایس میں زخمی ہونے والے طالب علم احمد نواز نے کہا ہے کہ سانحہ اے پی ایس نے ہمیں نیا عزم اور حوصلہ دیا ہے، میری خواہش ہے کہ پاکستان کا نام مزید روشن کروں۔

یہ بات انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام سوال یہ ہے میں میزبان ماریہ میمن سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا، احمد نواز نے کہا کہ کامیابی کا سہرا والدین اورخیرخواہوں کے سر جاتا ہے میرا خواب ہے کہ آکسفورڈ یونیورسٹی میں تعلیم حاصل کروں۔

سانحے کے بعد حوصلہ بڑھانے والوں نے بھی ہمت دی، ہمت بڑھانے والوں خاص طور پر ڈی جی ایس پی آر کا شکریہ ادا کرتا ہوں، میری خواہش ہے کہ پاکستان کا نام مزید روشن کروں۔

مزید پڑھیں: سانحہ اے پی ایس کے زخمی طالب علم کی برطانوی امتحانات میں اعلیٰ‌ کارکردگی

احمد نواز کا مزید کہنا تھا کہ سانحہ اے پی ایس بھولے جانے والا نہیں لیکن ہمیں آگے بڑھناہے اور یہ ثابت کرنا ہے کہ مشکلات کے باوجود ہم ہمت ہارنے والے نہیں۔

واضح رہے کہ سانحہ اے پی ایس میں دہشت گردوں اور موت کو شکست دینے والے طالب علم احمد نواز نے پاکستان کا سرفخر سے بلند کر دیا۔

مزید پڑھیں: میجر جنرل آصف غفور کی طالبعلم احمدنواز کو اعلیٰ کارکردگی پر مبارکباد

علاج کے بعد برطانیہ میں زیرتعلیم احمد نواز نے جی سی ایس ای کے امتحان میں چھ مضامین میں اے اسٹار اور دو اے حاصل کرکے اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا۔ برطانوی امتحان میں احمد نواز نے قابل فخر کامیابی حاصل کرکے پاکستان کا مثبت امیج اجاگرکیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں