مقوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم قابلِ مذمت ہیں، جنرل راحیل شریف -
The news is by your side.

Advertisement

مقوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم قابلِ مذمت ہیں، جنرل راحیل شریف

راولپنڈی : آرمی چیف آف اسٹاف جنرل راحیل شریف کی زیر صدرات کور کمانڈر کا اہم اجلاس، مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی فوجیوں کے مظالم اور معصوم شہریوں کی شہادتوں کی مذمت کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق آرمی چیف آف اسٹاف کی زیرصدارت کور کمانڈر کا اہم اجلاس منعقد کیا گیا، جس میں ملک کی موجودہ صورتحال اور پاک فوج کے پیشہ وارانہ امور پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا ۔

اس موقع پر جنرل راحیل شریف نے کہا کہ ’’مقصبوضہ وادی میں بھارتی فوج کی جانب سے نہتے کشمیریوں پر مظالم اور  قتل عام قابلِ مذمت ہیں اور اُن کو رکوانے کے لیے عالمی دنیا کو اپنا کردار ادا کرنا چاہیے۔

انہوں نے مزید کہاکہ کشمیریوں کی تحریک آزادی عالمی دنیا کی توجہ کی منتظر ہے، عالمی برادری کشمیریوں کی خواہشات کا احترام کرے اور خطے میں امن و امان کے مسئلے کو حل کروانے میں اپنا کردار ادا کرے۔

آرمی چیف آف اسٹاف کو ملک کی اندرونی سیکورٹی صورتحال پر تفصیلی بریفنگ دی گئی  اور افغانستان کی ملحقہ سرحدوں کا تفصیلی جائزہ لیا گیا، جنرل راحیل شریف نے آرمی کے پیشہ وارانہ امور کی تعریف کی اور عید الفطر کے موقع پر امن و امان برقرار رکھنے کے لیے فوجی جوانوں کی کارکردگی کو سراہا۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں