The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف کا شیخ رشید کو 2 ہفتے مکمل آرام کا مشورہ

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے کوروناوائرس سےصحتیاب وزیرریلوے شیخ رشید کودو ہفتے مکمل آرام کامشورہ دے دیا، شیخ رشید نے کہا صحت سے متعلق میرے لئے آپ کی کاوشوں کوہمیشہ یادرکھوں گا۔

تفصیلات کے مطابق آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے وزیر ریلوے شیخ رشید سے ٹیلیفونک رابطہ کیا اور شیخ رشیدکی خیریت دریافت کرتے ہوئے کورونا سے صحتیابی پر مبارکباد دی۔

آرمی چیف نے شیخ رشیدکو2ہفتےمکمل آرام کا مشورہ دیا ، جس پر شیخ رشید نے کہا ملٹری اسپتال کےانتظام بہترین تھے،ڈاکٹرز،اسٹاف نےبہت خیال رکھا، صحت سےمتعلق میرےلئےآپ کی کاوشوں کوہمیشہ یاد رکھوں گا۔

یاد رہے وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید ملٹری اسپتال راولپنڈی سے ڈسچارج ہو کر آج گھر منتقل ہوئے ، شیخ رشید احمد 11 جون سے اسپتال میں زیر علاج تھے۔

مزید پڑھیں : شیخ رشید نے کرونا وائرس کو مکمل شکست دے دی

7 جون کو شیخ رشید کا کرونا ٹیسٹ مثبت آنے پر وہ آئیسولیشن میں چلے گئے تھے، تاہم طبیعت خراب ہونے پر وہ ملٹری اسپتال منتقل ہو گئے تھے، شیخ رشید کا گزشتہ روز کرونا ٹیسٹ دوبارہ کیا گیا، منفی آنے پر انھیں اسپتال سے ڈسچارج کر دیا گیا۔

اسپتال رخصتی سے قبل شیخ رشید نے اسپتال کے عملے کا شکریہ ادا کیا اور کرونا کے مریضوں کا علاج کرنے اور ان کو حوصلہ دینے پر عملے کی تعریف کی۔ جبکہ ڈاکٹرز اور پیرا میڈیکل اسٹاف نے وزیر ریلوے کو صحت یاب ہونے پر گل دستے پیش کیے۔

ڈاکٹرز نے شیخ رشید کو چند روز تک مکمل آرام کا مشورہ دیا ہے، شیخ راشد شفیق کا کہنا تھا کہ اللہ کا شکر ہے کہ شیخ رشید صحت یاب ہو گئے، قوم کی دعاؤں اور محبتوں کے شکر گزار ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں