The news is by your side.

Advertisement

شیخ رشید نے کرونا وائرس کو مکمل شکست دے دی

راولپنڈی: وزیر ریلوے شیخ رشید احمد نے کرونا وائرس کو مکمل شکست دے دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق شیخ رشید ملٹری اسپتال راولپنڈی سے ڈسچارج ہو کر گھر منتقل ہو گئے ہیں، شیخ رشید احمد 11 جون سے اسپتال میں زیر علاج تھے۔

7 جون کو شیخ رشید کا کرونا ٹیسٹ مثبت آنے پر وہ آئیسولیشن میں چلے گئے تھے، تاہم طبیعت خراب ہونے پر وہ ملٹری اسپتال منتقل ہو گئے تھے، شیخ رشید کا گزشتہ روز کرونا ٹیسٹ دوبارہ کیا گیا، منفی آنے پر انھیں اسپتال سے آج ڈسچارج کر دیا گیا۔

اسپتال رخصتی سے قبل شیخ رشید نے اسپتال کے عملے کا شکریہ ادا کیا، کرونا کے مریضوں کا علاج کرنے اور ان کو حوصلہ دینے پر عملے کی تعریف کی۔ وزیر ریلوے کو ڈاکٹرز اور پیرا میڈیکل اسٹاف نے بھی صحت یاب ہونے پر گل دستے پیش کیے۔

ڈاکٹرز نے شیخ رشید کو چند روز تک مکمل آرام کا مشورہ دیا ہے، شیخ راشد شفیق کا کہنا تھا کہ اللہ کا شکر ہے کہ شیخ رشید صحت یاب ہو گئے، قوم کی دعاؤں اور محبتوں کے شکر گزار ہیں، بہت جلد وفاقی وزیر معمول کی سرگرمیوں میں مشغول ہوں گے۔

گزشتہ روز شیخ رشید نے اسپتال سے اپنے پیغام میں کہا تھا کہ پوری قوم کا شکریہ ادا کرتا ہوں جس نے میری صحت یابی کے لیے دعا کی، وزیر اعظم اور آرمی چیف کا خصوصی طور پر مشکور ہوں جب کہ صدر مملکت، اسپیکر قومی اسمبلی اور چیئرمین سینیٹ کا بھی مشکور ہوں، یہ تمام شخصیات میرے علاج سے متعلق معلوم کرتی رہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں